tekrar merhaba. bugün evdeyim, kuzenim masanın diğer ucunda final sınavına hazırlanıyor.bense oturdum resim çiziyorum. dün gayet güzel geçti, çok güzel sohbet ettik. tahmin ettiğimden daha akıcı ve rahat konuşuyorum ingilizceyi. ayrıca bana Ink Heart kitabını hediye etti. bana alınabilecek en güzel hediye kitaptır sanırım. pazartesi tekrar görüşüceğiz, perşembe günü de İstanbul Modern'i ziyaret edelim dedik. Dolmabahçeye de gitmek güzel olacak ve bir gece içinde bara gideceğiz-sanırım bir gaybar olacak. yarın arkadaşlarla tuttuğumuz eve geçiyorum. o yüzden bir süre internete giremeyebilirim. ama okula gittikçe yazı girmeye devam ederim. son olarak çizmeye başladığım iki resmi burada da paylaşayım;

ayrıca bomba bir olay var, kuzenim sayesinde ikinci kez amca oluyorum. :) acaip seviniyorum. geçen ay aileden birini kansere yitirdiğimiz için bu haber çok sevinçle karşılandı.

Yorumlar

Serkan dedi ki…
Kitap hediyesi almak cidden en güzel şey benim için de. Yıllar sonra bile hatırlarım açar bakarım yani.

Ayrıca İstanbul Modern işini denk getirmek isterim yani çok isterim hem de.

Finallerin bitti tabi şimdi otur çizim yap oh. (2 aydır pinekleyen adam konuştu)
Haplo dedi ki…
umarım ayarlayabilirsin genç. birlikte gideriz.sabahtan beri iki nescafe bir tane de türk kahvesi içtim. gözlerim cin gibi açık. final zamanı bu kadar içmemiştim. :D ben ders çalışırken sen dizi izliyordun hatırlatırım :D
Dr.eamer dedi ki…
ben de hala olucam yakında :))

yine de çok şanslısın biliyomusun zira biz bırak kalpten olabilmeyi eğlenceli bi çift olabilmeyi bile başaramadık onunla..
Haplo dedi ki…
oo çok sevindim hala olmana.sağlıklı mutlu bir bebek olur inş.:)

olsun belki çift olamamışsınızdır ama.profil resmindeki Amelie'ye olduğu gibi biri çıkar karşına belki. :) ders çalışırken dinlediğim birkaç film vardır;
The Hours, Amelie, Mary and Max. repliklerini bile ezbere bilirim,ama konstantre olmamda yardımcı oluyorlar.:D
Dr.eamer dedi ki…
inşallah bana da bi nino çıkar:))

ben ezberledim amelie'yi artık hatta finale çalışırken ben de açmıştım arka planda, artık altyazısız filan da izleyebiliyorum gayet rahat :D

Bu blogdaki popüler yayınlar