bugün internet kafeden değil, kendi evimden yazıyorum.zira hoş bir duygu. az önce Kumla'ya gitmek için cuma gününe bilet aldım. birkaç gün deniz havuz derken kendime gelirim.hem kuzene açıldığımdan beri bu geçirdiğimiz ilk tatil olacak. aile toplandığında hep uzun sohbetler ederiz, ama yalnız kalmak ayrı bir konu. bana işyerinden attığı maili hala saklıyorum. belki paylaşırım da ;) ben aileye açılma kısmını iyi kotardığımı düşünüyorum. kendime açıldığımdan beri, zaten arkadaşlarım da biliyor. ama bazı tanıdıklarım kendilerini psikologlar da, ya da kapının önünde buldu. evet şanslıyım ve bunun farkındayım.

birazdan evden çıkıp Taksim'de bahsettiğim arkadaşım ve Serkan ile buluşmaya gidicem. bugün kahve falı için çevirmenlik yapmam gerekiyor ayrıca. sonra da İstanbul Modern'de Masum Suretler ve Son Kodachrome Filmi'ni görmeye gideriz. bakalım izlenimlerim neler olacak. burada da paylaşırım.


kişisel notlar:
1- bu sefer bronzlaştırıcı kremle koruyucuyu karıştırma. zaten yeterince esmerleştin.
2- bir daha arkadaşın gel piercinglerimizi tokuşturalım dediğinde kendininkinin sivri olduğunu unutma.

3- bu notta bana özel kalsın ;)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar