tatil ve sınavlar



pazar günüm gerçekten güzel geçti.. hayatımda bu kadar soğuk suda yüzmemiştim, çünkü Karadeniz inanılmaz soğuktu. suya girmeninse formülü koşarak atlamak, alışmayı beklerseniz fena. tek sorun annemin bana koruyucu diye veridği kremin bronzlaştırıcı olması.. vücudum falan kırmızı bir renge döndü, her yanım acıyor.

bugünkü final sınavım için acele ederken, metroya son anda koşarak bindim. ayakta 3 kişiyiz.bir ben ve iki kız. insanlar metronun kırmızı koltuklarına oturmuş, kırmızı tutma yerleri üstlerinde sallanıyor.yaptıkları vardiyalı bir işmiş gibi köşedeki iki kızı izliyorlar. vagonun başındayız.. ki bu vagon metronun en önünde olanı,bu yüzden insanlar sürekli metronun gittiği yöne bakıyor gibiler, ama bunun sebebi gittikleri yöne bakmaları değil, ayaktaki iki kızı izlemeleri. kızlarınsa bu durum hiç umurlarında değildi, birbirlerinin saçlarını düzeltiyor, birbirlerine sarılıyorlardı. biri diğerinin omzuna elini atmış, diğeriyse onun beline. birkaç durak sonra indiler.. ama insanları hiç umursamamalarına hayran kaldım. genelde farklılıkları kabul etmenin yolu bunları toplum içinde göstermemektir gibi bir düşünce öne sürülür.ben buna inanmıyorum..


belki yavaş yavaş toplumun değişebileceğine inanırken bugünkü bir haber bunun tersini gösterdi. sporcu bir kız antremandan şortu ile çıkıp otobüse binmiş. otobüs boş olmasına ramen adamın biri yanına oturmuş ve sözle tacize başlamış. bacaklarını sergileyip toplumun ahlakını bozuyormuş sözde. sonunda da kıza yumruk atmış ve otobüsten elini kolunu sallayarak inmiş. otobüsteki kimse kızın yanında durmamış.. Şişli adliyesinden bıçaklama falan olmadığı için kıza rapor vermemişler, polisler de ilgilenmemiş. evet, genel ahlak adı altında toplu taşıma araçlarında yumruk yiyebilirsiniz.. genel ahlakınız sizin olsun lafı daha bir anlamlı..

Yorumlar

Dr.eamer dedi ki…
playlist mükemmel ötesi..sıkıldıkça arka planda açıyor rahatlıyorum, bilgillerinize ;)
Haplo dedi ki…
çok mutlu oldum şuanda :)) şu aralar bir Yann Tiersen bir Philip Glass arasında gidip geliyor müzik listem.Morning Passages'ı dinliyip Virginia Woolf'u düşünürken buluyorum kendimi.
Dr.eamer dedi ki…
Yann Tiersen candır, filipi de sayende keşfetmiş oldum çok thankss!! ama şu "laughing with god" yaklaşık bir saattir dönüp duruyo yani..reginayı da bilirdim de bu parçası ayrı bi güzelmiş, her ne kadar ödev yapmayıp müzik dinlesem de çok teşekkürler gerçekten gecem renklendi..
Haplo dedi ki…
http://www.youtube.com/watch?v=1XzuDMDQjG0

bir şekilde Regina'nın bu DVD'sini temin etmem lazım.kendisini görünce kalbim hızlanıyor deli gibi. :)
Dr.eamer dedi ki…
oha canlı da çok iyi! bi şekilde temin et bence de ;)

Bu blogdaki popüler yayınlar