dönüş günümü birkaç gün erteledim. pazar sabahı kuzenimle dönüyorum. keşke netbookumu yanıma alsaydım, ozaman biraz programlama çalışabilirdim.. bugün İznik'e gitmeyi planlıyoruz. bakalım nereleri görücem. bir yandan her gün annemi ve ablamı arıyorum, onları bukadar özlemek güzel bir duygu. ailemi çok seviyorum.:)


bu sene okulda sık sık havuza gitmeyi planlıyorum, yüzmek iyi geliyor çünkü ve hoş bir spor.. tek sorun burada kalıcı dövme yaptıran bir yer bulamadım, yaz bitmeden sırtıma bir dövme yaptırmalıyım..

Yorumlar

Dr.eamer dedi ki…
yapma sakın yapma! çok zararlı! junior doctor on duty :P
Serkan dedi ki…
İZNİK OHA. Göle mi gircen la???? İznik çogüzel bence.
Haplo dedi ki…
@ Dr.eamer
piercing içinde aynısını söylediler. beni durdurdu mu dersin :P hatta ikincisini de istiyorum, ama yerine karar veremedim =D

@ Serkan
İznik güzeldi ama iftara kadar her yer kapalı olunca çay içecek yeri bile zor bulduk. Göle girmem birkere, sen girersen ancak :P

Bu blogdaki popüler yayınlar