bu yazıyı kuzenimin bilgisayarından giriyorum. bugün denizden pek çıkmadım. burada biraz kafamı dinlendiriyorum. bunun sebeplerinden biri; beni Almanya'dan görmeye gelen insana karşı pek bir şey hissedememem. insan diyorum, çünkü ben cinsiyetleri birinden hoşlanma konularında ayırt edemiyorum.. herneyse, aslında bu onun içinde bir cevaptı, ancak ikimizde uzun uzun sarılıp öpüşene kadar emin olamadık belki.. ama ben de pek bir his oluşmadı, ona da söyledim. cuma sabahı 7 gibi Taksim'deki otelinde ayrıldık.

bir de hediye ettiği Inkheart kitabını okumaya devam ediyorum. ingilizcesi çok hoş ve akıcı.. benim gibi bir kitap kurduna verilebilecek en güzel hediye. buradaki odamda güzel bir masa lambası var, küre gibi bir şey. çok hoşuma gitti. okurken yardımcı oluyor ya da resim çizerken.. ama pek iyi radyo kanalı yok, enazından rock fm yok.. trt'nin radyosu gece klasik müzik çalıyor, zaten uyumak için müziğe ihtiyaç duyuyorum, radyo bu ara kurtarıcım.

şimdi yemek hazırlamak için kuzene yardım etmeye gidiyorum. Elif Şafak'ın son kitabını okuyor. bitirsin ben okumaya başlarım. ;)

Yorumlar

Serkan dedi ki…
Otel değil hostel orası :P
Dr.eamer dedi ki…
iskender'e ben de başlıcam inşallah..1 aydır rafda tozlandı yazık :D
Haplo dedi ki…
@ serkan,
tamam hostel olsun, seni mi kırıcam genç :)

@ Dr.eamer
şimdi kitabımdan iki bölüm daha bitirdim, sonra iskender'e başlarım ben de. :) Inkheart'ın başında şöyle yazıyor. okuyunca sen geldin aklıma.

If you are a dreamer,come in
If you are a dreamer, a wisher, a liar,
A Hope-er, a Pray-er, a Magic Bean buyer,
If you're a pretender, com sit by my fire
For we have some flax-golden tales to spin
Come in!
Come in!

Shel Silverstein
Dr.eamer dedi ki…
çok sevdim ben bunu çalarım kii :))
hatta bu kitabı da bulim ben..raf iyice doldu bu yaz zaten varsın bi tane daha eklensin :)
Haplo dedi ki…
çal mutlaka :)) kitabın fazlası olmaz.. :)
ebru özgün dedi ki…
sizi okumayı seviyorum.
Haplo dedi ki…
teşekkür ederim.mutlu oldum. :)

Bu blogdaki popüler yayınlar