İstanbul'da inanılmaz güzel bir hava var son bir kaç gündür. tabi bana göre biraz sıcak olduğu söylenebilir. bu ara yatıp kalkıp tezimin üzerinde çalışıyorum, haftada bir iki günde akşamları bisiklet turumu ihmal etmiyorum. :) 

ehh zaten haftada 3-4 gün gyme gitmeye de devam ediyorum. bu durumdan en memnun partnerim sanırım. ev değiştirene kadar bir ay ara vereyim dedim, telefonda devam etmeye ikna etti dün beni..

yanına taşınmam konusunda hala ciddi.. teklifi karşısında genelde ya gülümsüyorum ya da sessiz kalıyorum. fark ettiğim bir şey var ki; evet diyemediğim kadar hayır da diyemiyorum. hem yüksek biter bitmez annem Amerika'ya göndermeyi teklif etti, bu durum bana da çok cazip geliyor. o yüzden doktora hayallerini Amerika'daki bir üniversitede olur diye kurmaya başladım gibi.. henüz ülke ya da üniversite çok belirsiz olmuş olsa da Türkiye'de kalma olasılığını aklıma getirmek bile istemiyorum. belki de evet diyememe sebebim başlangıçta bu.. önceki postumda belirttiğim gibi ben pek vedaları beceremem. :P


Yorumlar

karakedi dedi ki…
evet bu havaları kaçırmamak lazım, bostancı-kadıköy arasında sahilde bisiklet sürmekte pek bi keyifli olsa gerek? yürümek çok yorucu oluyormuş onu denedim, bi dahakine bisiklet kiralayayım diyorum güzel havaları kaçırmadan...

mesafeler de ayrılık getirir derler genelde :(
kendine bile haber vermeden gideceksin ki aklını da yanında götürebilesin ;)
Unknown dedi ki…
hah şöyle alıştıra alıştıra söyle
pistisvejanus dedi ki…
hayırlısı olsun ne diyelim tatlım bende bu sıralar parisi düşünmüyor değilim tekrar
Unknown dedi ki…
evet diyemiyorsan hiç deme... böyle kalsın demek en güzeli sanırım.. hayır diyememek bir gösterge değildir emin ol..
Ogaybende dedi ki…
öncelikle ABD yi ciddi olarak düşün, sonrasında da biz ne desek boş sen bildiğini okuyacaksın :)
Haplo dedi ki…
uzak mesafe ilişkilere inanan biri değilim.. :)) bostancı-kadıköy sahil bana uzak ne yazık ki. ama bu havaları kaçırmamak lazım cidden. :)
Haplo dedi ki…
ehh, eninde sonunda gelecek benimle o akıl. sen de gelsene :D
Haplo dedi ki…
=) tamam bak dediğini uyguluyorum ;)
Haplo dedi ki…
teşekkür ederim :) Paris güzel olabilir tabi, ancak orada doktora yapan bir arkadaşımla konuştum geçenlerde. biraz ırkçılıktan şikayetçiydi. aslında baya bir şikayetçiydi :/
Haplo dedi ki…
yakın bir zamanda cevap vermeyi planlayamıyorum. :)
Haplo dedi ki…
hehe o da doğru aslında. bildiğimi okuyacağım, gördüğümü yazacağım bloga =)
Bi'adam dedi ki…
Aynı eve çıkmak işleri zorlaştıracaktır bence. Bu sebeple evet diyemiyosun :) Ama çok muhabbet bok getirir diye de bi'laf var :) Bu sebeple böyle kalsın demen gerçekten en iyisi :)

Amerika'ya ben de gidicem 1-2 sene içinde bakarsın yakın oluruz :p
pistisvejanus dedi ki…
bayağı yaşadım ben tatlım evet biraz ırkçılık var birazda kaba insanlar ama almanya gib değil yani
karakedi dedi ki…
bana çok yakın, tee bahçelievler'den kalkıp gidiyorum ^^
Haplo dedi ki…
=) gerçekten en iyisi böyle. bir de feci iyi anlaşıyoruz.(burada nazar değmesin diye kıçımı kaşıyorum :P) :)
2 seneye göreceğiz bi'adam. düşünmesi bile eğlenceli =))

bu arada twitter'daki paylaşımlarına kalbim dayanmadı artık :P

Bu blogdaki popüler yayınlar