nasıl geçiyor bu bayram bilmiyorum sizin için.. ama ben sınav haftasına gireceğim için (topu topu 3 dersim var) tüm günü evde geçiriyorum. tez hocam tek başıma projedeki ilerlememden baya memnun kaldı ve üstüne üstlük bir tonda yapılacak listesi verdi. bundan sonra tam anlamı ile birlikte ilerleyeceğiz. hani vizeler olmasa bile yetişeceğinden şüpheliyim. 12 saat içinde toplasam 1 saat mola verdim bu yüzden sandalyem popoma entegre oldu diye tahmin ediyorum şu an bunu yazarken..

kurban bayramı için ne düşünüyorsunuz bilmiyorum ama.. ben oldum olası kurban bayramına antipati besliyorum, çocukken gördüğüm kesimler yeterince  etkili bu durumda. geçenlerde otobüs beklerken görmeden ezdiğim ve sonradan fark ettiğim karınca için bile hala üzüntü duyabilen ben.. toplu kesimler için neler hissediyorum tahmin edebilirsiniz. kimseye dinini öğretmek gibi bir derdim yok tabi, sadece daha erdemli yollar vardır diye tahmin ediyorum.

şundan bir ölçek alın bakayım:




Yorumlar

fatih amorf dedi ki…
sanırım bu yorumumda yazıdan hiç bahsedemeyeceğim :)

öncelikle fırat kupanı pek beğendim, kırdığım kupamı hatırlattı pek hüzünlendim derkeeenn yazıdaki Madagaskar traillerı neşemi yerine getirdi :) çok güzel bir animasyon filmdi. arkadaşımla etrafımızdaki yığınla velete rağmen gittik sinemada 3D izledik pek keyifliydi. şarkılardaki koreografilere oturduğumuz yerden eşlik de ettik hani:)

son olarak da tezinde başarılar dilerim ;)
Haplo dedi ki…
tüh ya kırdın mı :( inş ben kırmam. doğum günümde hediye geldi :)) yanında fıratın buz dolabı süsü ile birlikte. yeni evimde kullanacağım :D

neşenin yerine gelmesine sevindim. iyi dileklerin için teşekkürler. :)

Bu blogdaki popüler yayınlar