şu günler de partnerimle çok görüşemiyoruz, çünkü ben tezimle kafayı bozmuşken o da  kendi işleri ile çok meşgul. oyunlarının sahnelenmesine çok az kaldı, bu yüzden provalardı sahne ayarlanmasıydı, müziklerdi falan derken doğru düzgün uyuyamıyor bile.

diğer yandan iki akşam önce eve çıkacağım arkadaşımla buluştum. zaten evlerimizin arası 5 dakika sürüyor :) yazışırken öğrendim ki evde depresif depresif oturup şarap içiyor, dedim çabuk hava almaya çıkıyoruz. buluştuğumuzda saat 9'u geçtiğinden sokakta pek kimse yoktu ve sağanak bir yağmurun altında ıslanıyorduk. kafası fazlaca güzel olduğundan beni sokak ortasında öpmek istedi, ehh tabi ben de bir kafeye sokup kahve içirip ayılttım. ev bakma olayını hızlandırmaya karar verdik.. şu ara derdi biraz sevgili durumları tabi, eski sevgilisi yanımdayken bile mesaj attı.. o da adam gibi biri ile tanışamamaktan şikayetçi.. grindr'dan da çıkmıyor halbuki :P ben şu "aşk arıyorum" durumunu çözemiyorum, aranarak kendini yormaktan başka ne yapabilirsin ki.. kontrol edemeyeceğin bir şekilde karşına çıkar, bir bakmışsın aynı masada karşılıklı kahve içiyorsundur..

 ahh bir de unutmadan dün dersten sonra okulda biri ile buluştum. bir kaç haftadır facebook üzerinden yazışıyorduk. ben zaten yeni insanarla tanışmayı her zaman seviyorum, ancak okulda kimse ile bu açıdan tanışmayacağım. kampus benim için nötr ortam diye bir kural koymuştum. dün o da yalan oldu.. ama tanıştığıma değdi gerçekten.

şimdi kod yazmaya devam ediyorum.. bana kolay gelsin.

Yorumlar

fatih amorf dedi ki…
yazının fotosunu görünce aklıma direkt Mj geldi, ama okuyunca bi tuhaf oldum çünkü ben de aynı dertten muzdaripim yani anlayabiliyorum seni... aşk arama fikirlerine de katılıyorum bünyeyi harap etmekten bir işe yaramıyor yana yakıla arayışta olmak. ummadığın taş baş yarınca daha zevkli oluyor inanın :)
ben aşkı arayıp da buldum hep. arayarak da bulunur, aramadan da bulunur. aşk her yerde illaki bulunur yaa :D
Unknown dedi ki…
Aşk tesadüfleri sever, Kazu Mehmet Günsur'u:))
pistisvejanus dedi ki…
millet ohhhh gezsinnnn aşkını sokaklara taşısın
ben hala hala hala hala hala error error 404 404 error (yandı)
umayin dedi ki…
:( bir kedim bile yok değip çıkıyorum bu konudan.....
Haplo dedi ki…
öyle habire aşık olan bir insan da değilim ben. hani bir kıza ve bir erkeğe aşık oldum şimdiye kadar. ağzımın payını yeterince aldım. ama baya zaman geçti tekrar hazır mıyım tam emin değilim. :))
Haplo dedi ki…
o arkadaşıma dediğim şeyi sana da faceten yazacağım. burada ağzımı bozmak istemedim :p
Haplo dedi ki…
:)) tesadüfleri es geçmemek lazım.. öyle daha tatlı oluyor her şey :)
Haplo dedi ki…
:)) sokakta kovalayacaklar yakında sanırım :D
Haplo dedi ki…
bir dahaki konuda bekliyoruz o halde :)
Dumbledore1990 dedi ki…
Kod yazarken s-sharp dilini kullan Haplocugum (ay hala bu konuyla ilgili espri yapimyorum) :D
Haplo dedi ki…
C# konusunda bilgili olan kişi ben değilim :)
umayin dedi ki…
bendeniz efendim :)

Bu blogdaki popüler yayınlar