bu aralar çalışmayı abarttım sanki, yine de pişman değilim tabi :)) bugün sevgili arkadaşımla nargile keyfi yaptık Taksim'de, ve beyaz şarap eşliğinde.. biz muhabbet ederken hızlı bir yağmur başladı, tabi güne başladığımızda hava sıcak olduğundan yanıma mont almamıştım.. iyi ki şemsiyem varmış. günü ağzımda çilek tadı ile tamamladım.

yarın bloggerlar buluşuyoruz, arada böyle toplanmamız çok hoşuma gidiyor. en güzeliyse son sefer toplandığımızda tanıştığım kişileri Onur Haftası yürüyüşünde de görmemdi.. cidden önümüzdeki yürüyüşe kimler gideceğiz?? :))

yoldayken partnerim telefonla aradı, anlattıklarından anlıyorum ki tiyatro kolay iş değil.. yine de insanın sesi bu kadar mı iyi gelir birine, telefon açıp bana gazete falan bile okusa iyi gelecek o derece.. :)

bu filmi izlediniz mi:

Yorumlar

Lalehan dedi ki…
izlememiştim ama eğlenceli görünüyor Haplo..
Brittany Murphy =/
Haplo dedi ki…
eğlenceli bir film gerçekten. :) o kadının gözlerine bayılıyorum, en yakın arkadaşlarımdan biri ile tıpatıp aynı :) sesi de inanılmaz :)
Lalehan dedi ki…
öyleydi gerçekten.. ölmesi yazık oldu..

Bu blogdaki popüler yayınlar