"Birini tanımak için onu tanımlayan kimseleri, hatta yerleri bilmek gerekirdi."
Virginia Woolf
Mrs.Dalloway'den

Dünden beri sosyal medyadan okuduklarımla şok olmuş durumdayım. yine trans arkadaşlarımıza nefret söylemleri dillendiriliyor, polis uzaktan seyrediyor. insanların yaşama hakkı, varlıkları görmezden geliniyor. 

bu işin hangi yanından baksanız bir çifte standart var. insanlara iş vermediğiniz de bu insanlar hayatlarını sürdürmek için seks işçiliği yapabilirler. bu sonuç çok mu beklenmedik? devlet vergi aldığı sürece sorun yoktur tabi.. hem o vatandaşların hayatlarını bu şekilde sürdürüp sürdürmediklerini bilmiyorum, bilsem de ben kimim ki yargılayacak? kimsenin hikayesini bilmiyoruz, ve ben seks işçiliğini emek olarak görenlerdenim..

beni ilgilendiren kısmı şu, ilk olarak oradaki nefret söylemleri.. toplum yine bizim ürettiğimiz standartlar var, buna uymak zorundasınız ve uymazsanız gidin diyorlar. 

bana sunulan standartları, ötekileştirme partiğini kabul etmiyorum, edemiyorum. Zaten nasıl da kolay bizim toplum için dogmatik bilgi, sonrasında zihinleri yan gelip yatsın.. empati denemesinden önce saldırma ve kovalama hareketi içine girerler bir de..

farklı cinsel kimlikler, bütün bu kimlik tanımlamalarını dışlayanlar, çeşit çeşit cinsel kökenler olduğunu kabul etmemiz lazım. öncelikle LGBTQA(lezbiyen gey biseksüel transseksüel kuir aseksüel) bireyler olarak.. saygı duyulan ve örnek gösterilebilecek bu tür bireyler bulmak niye bu kadar zor.. tersi olsa her şey daha kolay olurdu belki..


Yorumlar

Unknown dedi ki…
sanki aynı konuda yazmışız..

http://bigayingunlugu.blogspot.com/2012/10/avclarda-insanlg-avlamak.html
Haplo dedi ki…
yazını çok beğendim BiGay, senin gibi duyarlı birinin yazmamasını beklemiyordum zaten. :)

Bu blogdaki popüler yayınlar