evet, buradaki evimde internetim yok. bu yüzden internet kafeden yazıyorum. 5 kat eşya taşıyınca bugün 4 saat sızmışım vaziyette uyumuşum. yatağım katlanan tipte bir yatak, taşıması zor olmasın diye hafif bir şey aldık.ama bence ben bu yatağı (söylemesi ayıp eve birini getirsem) kırarım. sonuç olarak yerleşmeye başladım. odam öğrenci odasına benzedi. kitaplığımı kurdum baş ucuma koydum. :) hatta bu akşam yatmadan biraz yapay öğrenme kitabımdan bir ünite daha bitiririm. arkadaşım bitirme projesi için deli gibi fizik çalışıyor. bilgilerini tazeliyor. bense yeni konulara yöneldim.. kuzenimle yeni bir proje üzerinde çalışıyoruz. o yüzden heyecanlıyım.

yukarıdaki resmi sanat dersi için çektim,daha doğrusu ellerim bağlıyken annem çekti. :D korkularımız hakkında bir şey yapacaktık. bu çalışmada iki farklı kıravat kullandım. ikili ilişkilerimi simgeliyor bu, çünkü çok içlidışlı olmadan biraz daha seviyeli olmaktan hoşlanıyorum. kıravat formal olmak açısından güzel seçim oldu. korku kısmıysa elimin kolumun bağlanması.. klostrofobik bir duygu hatta..

Yorumlar

Dr.eamer dedi ki…
çok ilginç bi yaşamın var cidden, kıskanıyorum artık:)
Haplo dedi ki…
ilginç mi?:) ben bazen çok sıkılıyorum hepsinden. ama teşekkür ederim Dr.eamer. :)

Bu blogdaki popüler yayınlar