evet biraz kıskançlık yaptım. Dr.eamer'den görüp kendi dağınık masamın fotoğrafını eklemiş olabilirim bugün. az önce arkadaşımla telefonda uzun bir konuşma yaptık. kardeşliğimiz ve dostluğumuz 10.yılına giriyor ve attığım her adımdan haberi var. bugün için bana şans diledi, çünkü 2 yıldır neredeyse hergün konuştuğum kişi Almanya'dan sabah geldi. birkaç saat içinde yüzyüze görüşeceğiz. sadece arkadaşımın tahmin ettiği tarzda bir heyecana sahip değilim. yine de kendimi mutlu hissediyorum. 4 yıl boyunca bir kıza, ardından da birkaç yıl sonra bir erkeğe benzer bir süre kadar aşık olduğum düşünülürse.. bence yeterince aşkla uğraşmışım, ben 23 yaşındayım. tek istediğim kafamın rahat ve gönlümün hafif olması.. bir şeyler üretmek, spor yapmak, bilimle ilgilenmek, bol bol resim çizmek, hikayeler yazmak ve yeni hikayeler öğrenmek gibi bir derdim var sadece. hayattan keyif almaya bakıyorum. o yüzden bugün için bana şans dileyin..

Yorumlar

Dr.eamer dedi ki…
wuhhuu ne kadar bilimsel bi masa o öyle..crax 5li de iyiymiş :)

biraz kıskançlık iyidir ben de luna'dan görüp kendi masamınkini çekmiştim zaten..buarada benim de netbook'um var LG ufak ama çok kullanışlı!

neyse gitmeden o zaman dreamerdan kocaman bi GOOD LUCK sana, mevzuyu tam çözemedim ama umarım her şey yolunda gider senin için..
Haplo dedi ki…
crax iyi değil mi. gece uyanıp atıştırıyorum =)

netbook inanılmaz kullanışlı benim için. program yazıyorum, hocama bir şey sormam gerekiyor. taşıması, sunum yapması falan çok kolay. ohh ne övdüm:D

mevzu karışık biraz.:S çok teşekkür ettim dileğin için.işe yaradı sanırım. kalbimden özel birşey geçmedi ama, eğlenceli bir arkadaşlığımız var.

Bu blogdaki popüler yayınlar