Bütün gün evde oturup televizyon izleyen insanları anlayamıyorum. zaten televizyonda hiçbir şey yok. acaip sıkıcı.. zaten sabah haberleri dışında pek bir şey izlediğim de yok.

bugün deniz otobüsü bileti almaya gidicez. ramazanda tatil yapmanın en güzel yanı, bazı yerlerin çok kalabalık olmaması bence. Pazar günü eve döndükten sonra İznik fotoğraflarımı da paylaşırım, ama oradayken her yer iftara kadar kapalı olduğundan çay içecek yeri bile zor bulduk. I.Murat Hamamı, Küçük Ayasofya, Çinili Camii ve Türkiye'nin 5. büyük gölü olan İznik Gölü çok hoştu. Her nekadar Serkan "İZNİK OHA. Göle mi giricen la??? İznik çogüzel bence." dese de göle girmedim tabi..enazından o girerse ben de denerim.

ayrıca kuzenime açıldıktan sonra ilk defa yüzyüze konuşabildik bu konuyu. içim acaip rahatladı. zaten çok küçük bir aileyiz, tüm kuzenlerim kardeşlerim gibi.. ben nekadar tüm aileyi bir dirsek mesafesi uzağımda tuttuğumu düşünsem de, kuzenim aslında hepsine çok yakın ve içten olduğumu söyledi. bu beni çok mutlu etti. şimdi kahvaltıya gidiyorum..


Yorumlar

Serkan dedi ki…
O gölde yüzdüm ki ben ehih.
Dr.eamer dedi ki…
yeni listeni de sevdim!
Haplo dedi ki…
@serkan
nasıl yüzdün orada yahu? su köpürüyordu ve yeşildi :D sanırım ondan sonra böyle oldun :p

@Dr.eamer
çok sevindim..:)
Adsız dedi ki…
iyiki dooooooooooooooooooooooooduuuuuuuuuuuuuuun :))))
Haplo dedi ki…
çok teşekkür ederim x-coach.mutlu oldum feci. :)))

Bu blogdaki popüler yayınlar