sabahtan beri ders çalışmaktan beynim yarı uyur vaziyette şuan. ama en azından ödevlerimin bir kısmını tamamladım.hocalar ilk haftadan güzel başladılar yani. ama memnunum şuanlık. çünkü güzel taslaklar hazırladım, kontrol ettirdikten sonra temize geçerim.

şuan ailemin evindeyim, bu hafta apar topar buraya gelmem gerekti, ama özel bir mesele olduğundan tam bahsedemiyorum. hazırlıklı gelmediğimden telimin ve mp3 çalarımın şarjı bitti, kendimi iletişimden kopmuş hissediyorum.

Pazar günü Atlas dergisinin İstanbul S.O.S gezisine katılacağım arkadaşlarımla. Fener Balat semtini rehberle gezeceğiz. bundan önce Tarlabaşını gezmiştik. yanımda fotoğraf makinesi götüreceğim bu sefer. katılabiliyorsanız size de tavsiye ederim. Tarlabaşı gezisinden bir fotoğrafta ekliyorum, tam ortada siyah sırt çantam ve yanında taşıdığım su şişemle yine ben..bu hafta arkadaşlarla spora başlıyoruz. herşey olmasa da bazı şeyler güzel gidiyor, sorun değil çözüm üretmeye çalıştığımdan belki de..

Yorumlar

Unknown dedi ki…
Tarlabaşı gezilir mi yaaa,

hakkaten ne var orda:P
Haplo dedi ki…
http://istanbulsos.org/25-eylul-istanbul%E2%80%99a-sadakat-gezisi/
Dr.eamer dedi ki…
balat mı??!!

ah iki hafta ertelemiş olsalardı ben de katılırdım:(

sana iyi geziler Haplo..
Haplo dedi ki…
@Dr.eamer

bakalım yarın güzel geçer inş. teşekkür ederim. =)) üzülme tekrarlanan gezilerden, umarım uygun olursun birdahakine =)
Serkan dedi ki…
O yanındaki çantası, çizgili tişörtü, şortu ve ayakkabısı ile mükemmel kombinasyonu üzerinde taşıyan kişi de benim HİÇ BAHSETMİYORSUN.

Yarın Balatta hesabını sorarım.

O değil de patrikhaneyi hep görmek istemişimdir.
Haplo dedi ki…
çok yorulduk ama, güzeldi değil mi??

senden bahsetmiyorsam sürekli aklımda olduğundandır hem :P bu arada hediyeme BAYILDIM. :))
Serkan dedi ki…
Eeveeet çok güzeldi bence başka zaman olsa göremeyeceğim yerleri gördüm.

Hediyeyi beğenmene de çok sevindim okumaya başla sen, daha sürprizlerim olacak :P

Bu blogdaki popüler yayınlar