az önce okuldan geldik arkadaşlarımla, gelirken de biraz alışveriş yaptık marketten. onlar yemek yapmaya giriştiler şimdi, bense yazı bitince salata yapmaya başlarım. salata ve bulaşık bugün benim görevim. :) menümüz: salçalı tavuk, fırında patates, salata ve bira..

bugün fakülteden bir arkadaşımla ağırlık çalışmaya başladık tekrar. kendimi gayet iyi hissediyorum, özlemişim.. haftada 3 gün ağırlık çalışıp, bir ya da iki günde koşmak istiyorum. bakalım yapabilecek miyim?

geçen hafta derste ev arkadaşım beni biriyle tanıştırmıştı, bizim bölümle ÇAP yapıyormuş. görür görmez bir "hımmm" demiştim zaten. eve dönerken de metrodaki yürüyen merdivenlerin tutma bantını elimle gösterip "şuraya yazıyorum, haftaya bu işi çözerim." demiştim. bugün bir test uyguladım pozitif çıktı. bence o da bana benzer bir cinsel yönelime sahip. tabi bu beni çok ilgilendirmez, ama meraklandım işte. testin ne olduğuna görünce o da işin sırrı. ;)

Geçen dönemki sanat dersi hocam bana bir mail yazmış, Bianel'e gitmekten bahsetmiştim ve bu dönemki sınıfıyla giderken bana uygun olursa ben de onlarla gidicem. ama bir kerede bitirilcek gibi değil, birkaç defa gitmek lazım. mailin şu kısmını paylaşıyorum;

"....untitled(ross) orada yok ama ben amerika'da gormustum... bir odanin kosesinde 80 kilo bir seker yigini var ve isteyen gidip alabiliyor.
Sonra muze yetkilileri gidip yerine yenisini koyuyorlar.
ben bunu o zamanlar sempatik interactive bir is olarak yorumlamistim. meger sanatcinin aids'ten olen partnerinin surekli kilo kaybetmesiyle ilgiliymis.
sonra tekrar tekrar hayat kazanmasi gerceklesiyormus sekerler yerine konunca... cok etkilendim... "

işin linki de burada;
http://www.artic.edu/aic/collections/artwork/152961

hepinize sevgiler

resim: Catching rainbows by *Evelin-Novemberdusk

Yorumlar

Bi'adam dedi ki…
şu testin aynısından bende de var, çok işe yarıyo ;) :P
Haplo dedi ki…
aynen aynen. ;)
Unknown dedi ki…
Yaa ne testiymiş merak ettim:P
ebru özgün dedi ki…
yemek için geç bir saat değil mi Haplo?? :))
Haplo dedi ki…
@ganimedeski
böyle numune alıp incelemeye gerek yok ;))

@ebru özgün

valla 7 de ancak gelebildik eve. tavuklar biraz yandı, patatesler tavaya yapıştı ve ben elimi biraz havuç rendelerken kaptırdım.yara bandıyla dolaşıyorum şuara :) biraz şansızlıklara ramen bence güzeldi tabi.. :))
Beyaz Çiklet dedi ki…
Hocanın anlattıkları gerçekten çok etkileyici,insanda sanat gözü,onu yorumlama duyusu ya da nasıl desem duyumsama nasıl oluşur bilemiyorum ama Bienal'i görmek istiyorum ben de :)
Unknown dedi ki…
Peki bakalım, öyle olsun:)

Biz de direk sorar yumruu yeriz:P
Haplo dedi ki…
@Beyaz Çiklet

Ben belli bir grup seçmeli derslerimi sosyoloji ve sanat alanında almaya özen gösterdim,bu bir başlangıç oldu tabi.. önümde uzun bir yol var. sanırım aynı gün sınavım ve 2 ödev teslimim olduğundan hocamın grubuyla Bienal'e gidemeyebilirim. belki hep birlikte gideriz ama :))

@ganimedeski

yumruk atacak tipte insanlara sorma bence. hem direk sormakta ilginç olurdu.:D
Unknown dedi ki…
Sen de ne emmeye geliyosun, ne gömmeye kardeşim:P

Bu blogdaki popüler yayınlar