Günaydın herkese,

bir süredir bloga birşey yazamıyordum.nezaman yazmak için sayfayı açsam bir şey çıktı. güzel bir bayram geçirdim, yarın çantalarımı hazırlayıp kendi evime geçerim. okul açılana kadar kitaplarıma gömülmek istiyorum. kütüphanede bitirme projelerini incelemeliyimve spora devam etmeliyim. Güneş geldikten sonra da yüzmeye başlarız.

unutmadan bugün benim doğum günüm. tam 23 oldum. doğum günlerine pek önem veren birisi değilim ama.. bugünkü planım arkadaşımla buluşup nargile içmek, çileklisini hiç denediniz mi? 2 gün öncede eski sevgilimle buluştum.sabah buluşalım mı diye telefon açtı ve ben de tamam dedim. ehh tabi şuan görüştüğüm kişi biraz kıskançlık yaptı..enazından ikisine de birşey hissetmediğim konusunda açık davranan biriyim, tabi eski sevgilimin İstiklâlde kalabalığın içinde boynumu öpmesi beklediğim bir şey değildi..

ayrıca Serkan'dan doğum günü hediyesi olarak 1 saatlik ses kaydını istiyorum. bana anfide oturup yazdığı mektup baya güldürüyor beni.ses kaydı nasıl olur bilmem, ve bana hediye ettiği doğum günü müziği de şöyle :

Yorumlar

Dr.eamer dedi ki…
geçti sanırım ama doğum günün kutlu olsun!

umarım güzel bi başlangıç yapmışsındır 24'e ;)
Haplo dedi ki…
teşekkür ederim Dr.eamer.. =) şuan 3 yaşındaki yeğenim karşımda mutlu yıllar sanaaaaa diye şarkı sölüyor hahah. benden çok o eğlendi =)
Serkan dedi ki…
O SES ŞEYSİ SAKAYDI DOSTOOM. Ama mektup atacağım yine. Kararlıyım.

Bu blogdaki popüler yayınlar