merhaba blog,

birkaç gündür yazamadım tabi.. pazar günü Atlas dergisinin İstanbul'a sadakat gezisinden Fener-Balat semtinde olana katıldık. benim için biraz yorucu bir geziydi aslında çünkü önceki gece hiç uyuyamadan katılmak zorunda kaldım. uyku problemim var sanırım.. :)

Tarlabaşı'na benzer olarak buradaki halkında evleri alınarak yerlerine daha lüks yerler yapılmak isteniyor, hem de bölgenin dokusu ve kültürü bozularak.. mesela Fener-Balat çarşısı, yapılması planlanan 7 yıldızlı bir otelin içine pasaj olarak yedirilecekmiş. Fazla uzatmadan şöyle diyebilirim: önemli olan konular; buradaki mülk sahiplerinin haklarının gasp edilmesi, İstanbul'un tarihi dokusuna kar amaçlı yaklaşımlarla zarar verilmesi, soylulaştırma prosesinin normal yollardan değil de yönetimin eliyle yapılması ve tarihi mirasımıza zarar verilmesidir. pazar sabahı Balat'taki protesto güne başlamak için güzel bir seçenekti.. iki üç resimde ekliyorum.

onun dışında bugün okuldaki parkurda arkadaşlarımla koştuk. tabi ben spor yaptığımdan tam açılmıştım ki onlar bitirdiler. dünkü gezinin yorgunluğu ile birleşince şuan biraz hâlsizim. bu geceyi görüştüğüm kişi ile geçirmeyi planlamıştık, ama çalıştığı ve işi uzadığı için erteledik. dün gece beni arıyıp telefonda çok güzel bir sürpriz yaptı ve acaip mutlu oldum. söylediği bazı laflar ve laf arasında benim için "sevgilim" demesi gözümden -kulağımdan kaçmadı..ona sarılmayı, öpmeyi, sohbet etmeyi, birlikte uyumayı ve film izlemeyi çok seviyorum. ama nedense hiç heyecanlanmıyorum. ama bu onunla alakalı bir konu değil. direk öznel bir konu.. kişilik ve geçmiş tecrübelerin birleşimi diyorum.

şimdilik bukadar..

Yorumlar

Kızılsakal dedi ki…
ah istanbulda olmak vardı. gençliğimin baharını çürütüyorum.
FFatiHH dedi ki…
geçen hafta ıstanbuldaydim. Hani çok susamışsindir da bir yudum içersin ve bişey olur biri alır suyu veya dökülür senın susuzlugun 5 kat artar ya. Aynen öyle oldu istanbulu gezmek benim ıçin.
Unknown dedi ki…
Siz olmuşsunuz yaa, daha ne olsun:)

Darısı başımaa:)
Haplo dedi ki…
@Patrick
İstanbul gezmek için güzel bence, içinde yaşarken trafiği stresi bazen can sıkabiliyor.. yine de burası benim evim yurdum dediğim yer.

@Kısaca Fd
Yakın bir zamanda gelecek misin peki? umarım istediğin kadar gezebilirsin.. ama özlemekte güzel eğer tekrar geleceksen.

@ganimedeski

Biz olduk mu bilmem ama, umarım senin içinde en iyisi olur.
FFatiHH dedi ki…
ıki üç ay gelemem. Gidiyorum şimdi uzaklara.
Dr.eamer dedi ki…
balat..

umarım protestolar işe yarar, ben de orda olmak isterdim

fotoğrafın çok güzel bu arada, açı, güneş mükemmel:)

bakalım ben 6 güne neler sıkıştırabilicem, çok yer var keşfedilcek çok..

istanbul my wonderland=)
Haplo dedi ki…
Dr.eamer,
umarım protestolar işe yarar, derneğin yaptığı işler kadar toplumsal farkındalıkta çok önemli.. belli bir duruş sergileyebilmek. bu gezilerin amacı da o zaten.

6güne sığdırdığın şeyleri çok merak ediyorum. yazarsan bloguna sevinirim :))
Dr.eamer dedi ki…
selam Haplo!

çok kısa bir zaman dilimi olacağı için internete girmeyi düşünmüyorum ama merak etme yanıma günlüğümü aldım ve an be an kaydedicem her şeyi, sonra da onları böyle biraz amplifiye edip biraz da kırpıp bloga yazıcam;)

dua edelim de tam verim alabildiğim bi ziyaret olsun!

Bu blogdaki popüler yayınlar