bugünlerde bazı şeyler baya ters gidiyor. o yüzden yazmaya pek isteğim olmadı. hafta başında kendi evime geçmeyi planlıyordum ama, sabah kuzenim çantalarımla beni bırakıcağına yengemi hastaneye götürmek zorunda kaldı. şuanlık tekrar amca olamıyorum, çünkü bebeğin kalbi durmuş.. bu habere üzülen ananemin de sol tarafı hissizleşti, hemen hastaneye gittik ve beyin damarlarında tıkanıklık olduğunu öğrendik.. bu gibi zamanlarda doktor arkadaşlarımın olması gerçekten işe yarıyor.

bugün tüm gün kitap okudum, "the Hobbit" filmi gelmeden kitabını okumaya başladım, bir yandan Dan Brown'ın Kayıp Sembol'ü bitirmek üzereyim.. kendi romanım için birkaç bölüm daha yazdım ve eski yazılarımın bazılarını revize ettim. iki yeni resim üzerinde çalışmaya başladım ve biraz kendi alanımda makaleleri araştırdım. okadar çok makale indirmişim ki hangisinden başlasam bilemedim. hocamla karar versek iyi olacak..

bu arada doğum günümden bir gün sonra internetten biri ile tanışıp evine gittim. ilk defa yaptığım bir şey bu.. hiç tanışmadan birinin evine gitmek falan.. bazen deli cesaretim olduğunu düşünmüyor değilim. şansıma çok iyi biri çıktı ve yaptığım en iyi sekslerden biriydi.. aralarda muhabbet ettik ve birbirimizi tanıdık.. sanırım bunu tekrarlayabiliriz. ne olacağını zaman gösterir.

en azından pazar gününe kadar ailemin evindeyim. yeni aldığım not defterime çalışmam gereken kitapların raf numaralarını yazdım. bir dahaki hafta beni kütüphanede uzun saatler bekliyor. şimdiden sabırsızlanıyorum.. :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar