merhaba blog,

sağolsun telekom hala internetimizi açamadığı için internet kafeden yazmak zorunda kalıyorum. okuldayken yazmaya pek zamanım olmadı.. herşey güzel gidiyor.. aslında öyle değil, ama ben pozitif görünmeye devam ediyorum. odamın camından Sapphire ve diğer gökdelenler gözüküyor ve ben ışıklarına bakarak uyuyorum. bazen camın kenarına yeşilçayımı koyup farklı renkteki ışıklarını izliyorum, gün doğarken ise izlemek huzur verici oluyor. ama ailemin evinden denizi izlemek daha güzel.. hayal kurması daha zevkli.. ve ağırlık çalışması. :)

geçen gün o kişi ile sarılıp film izlediğimizi söylemiştim. film izlemeden önce ben yatak odasında üzerime bir şeyler giyerken, o mutfakta bir şeyler hazırlıyordu. benim o sıra telefonuma bir mesaj geldi.. ondan önce görüştüğüm kişi, -okumak için şehir dışına gidiyor, o gece gittiğini yazmış. seni farklı biri sanmıştım, ama sen de onlar gibiymişsin demiş, hani belki bilmek istersem diye gittiğini söylemiş. o gece hep aklıma takıldı, onlar gibi dediği kimdi? tanıştığımızın ikinci günü, seni seviyorum, diyip saçmalayan kimdi? ben aşk arıyorum diyip bana nasıl pasif olacağını anlatarak beni etkilemeye çalışan kimdi? bence ben kararında bir insanım, ne bir eksik ne bir fazla. kendi hâlinde bir biseksüel.. neyse sadece günlüğüme böyle bir şey oldu diye yazmak istedim. ohh hatta rahatladım :)

Yorumlar

Bi'adam dedi ki…
yaz aslan rahatla :) samimi buluyorum yazılarını güzel hoşlar :)
Haplo dedi ki…
bi'adam sevindim yazılarımı hoş bulmana. böyle içimden geçenleri yazdım mı rahat uyuyorum cidden :)
Dr.eamer dedi ki…
buralar bizim kardeşim kime ne?! yaz dostum rahatla valla en iyisi:)

Bu blogdaki popüler yayınlar