Günaydın herkese,

başvurduğumuz hâlde evimize hâlâ internet gelemedi, o yüzden ailemin yanına geçtiğimde rahat rahat yazabiliyorum. okuldayken bitirme projem için hocamla görüştüm, baya cesaret verici şeyler söyledi. hatta farklı bir fakülteden bir hoca ile de görüşerek iki danışmanlı da yapabilirmişim. seçtiğim alan benim için çok heyecan verici, mühendis olmayı seviyorum.. hocam çalıştığım kitapları beğendi ve kütüphaneden yeni kitaplar temin ettim. şu son dönemlerimi baya verimli geçirmek istiyorum yüksek lisans öncesinde..

doğum günümde arkadaşım burada olmadığından, eve geçince bana bir şeyler hazılamak istedi. kremadan fazla hoşlanmadığımdan pasta yapmadı tabi.. ama kekin yarısı pişti, yarısı pişmedi. pişmeyen kısım kek kalıbından taştı ve her yana bulaştı. hatta birlikte resim bile çekildim kalıptan çıkarabildiğimiz kısmı ile..
ama bence çok lezzetliydi. zaten bana aldığı Virginia Woolf'un toplu eserleri kitabı (8 romanı birlikte basılmış ve orjinal dilinde) beni benden almıştı. kitaba sarılıp uyudum okadar yani..

ayrıca iki yazı önce bahsettiğim kişi ile tekrar görüştük.. açık olmak gerekirse tek gecelik olacağını düşünmüştüm. ama bu sefer sarılıp birlikte film izledik, Billy Eliot filmini ve bolca seviştik.. çok güzel bir seçim yapmış. filme bayıldım ve daha önce izlemediğim için biraz utandım. :)

bugün biraz dans etme modundayım;

Yorumlar

arsené dedi ki…
Yaşlılığa bir adım daha :) Kutluyorum seni ...

Nouvelle Vague iyi seçim ; kanımca "beirut band "da seversn "

http://www.youtube.com/watch?v=MAir96N3iOs

keyifli dinlemeler ..
Serkan dedi ki…
Hâlâ hediyeni verecem... :(

:D

Bu blogdaki popüler yayınlar