bir süredir blog'a yazmadığımın farkındayım, ama kendimi dinlendirdim.. geçmiş olsun dilekleriniz için ayrı ayrı teşekkür ederim.

şöyle ki, pazartesi sabahı kendimi acilde buldum, beynim artık su kaynatmış. neyse ki şuan iyiyim, 3 gün kadar dinlendim.. en çok rahatlayan annem oldu. telefonum da bu süre içinde pek susmadı, önemseyenim çokmuş. :) evde kapalı kalmaktan hoşlanmıyorum, yarın kendimi dışarı atacağım.

Buddha'nın dediği gibi "Bedeni sağlıklı tutmak bir görev... diğer türlü zihni berrak ve güçlü tutmayı başaramayız.".

Yorumlar

Bi'adam dedi ki…
"Bedeni sağlıklı tutmak bir görev... diğer türlü zihni berrak ve güçlü tutmayı başaramayız.".

Buddha'nın bir lafı daha varmış; "Eğer beynini ders çalışarak kulağından akıtırsan Haplo, görevini yerine getiremezsin." diye.

Ben demedim O dedi :) :)
Dr.eamer dedi ki…
hadi hoşgeldin yeniden aramıza=)
lunaparktakibiletçikazu:P dedi ki…
geçmiş olsun, bi lunaparka git iyileşçeksin gör bak:)
Haplo dedi ki…
@bi'adam
sana sol gözümü kısıp sağ kaşımı kaldırarak işaret parmağımı sallıyorum. :D

@Dr.eamer
hoşbuldum yeniden. :))

@lunaparktakibiletçikazu:p

iyileştim, çok daha iyiyim :)) ama lunapark eğlenceli olabilir, hiç olmadı bir atari salonu.. şu boks eldiveni takıp yumruk attığımız makineyi özledim. kişisel rekorumu kırabilecek miyim acaba :)
Bi'adam dedi ki…
hohohohohoh :)

Bu blogdaki popüler yayınlar