sınavım vardı bugün o yüzden çok yorgunum, mümkün olduğunca hızlı yazıp dinlenmem gerekiyor. sonra güzel bir duş ve sevgilimin yanında alacağım soluğu.. telefondaki enerjisi, sesi falan çok hoş geliyor bana. geçen izlediğimiz filmi tamamlarız seviştikten sonra.. sonra film biter tekrar başlarız. :)) geçenlerde telefonu bir açtım, nasıl bağırıyor "dünyanın en yakışıklı insanı, dünyanın en tatlı insanı, dünyanın en pozitif insanı..." diye gidiyor böyle.. uzun süredir böyle mutlu etmemişti beni kimse.

şimdi geldik sayın bi'adam'ın mim'ine.. :)) öncelikle kendisine teşekkür ediyorum ve yazmaya başlıyorum. onun yazdığını biraz örnek alacağım. o tarz bir resim beklemeyin ama :P sayesinde kendimi rahatlatmadan uyuyamadım, zombi gibi sınava girdim. zaten 3 saatlik uyku vaktim vardı, enazından yarım saatini çaldı. :D

1) Okul zamanı, hayat döngümün uyku,ders,yemek arasında gidip geldiğinin farkındayım.. ama şuan yapmam gereken bu.. bunun daha büyük bir amaca yönelik olduğunu düşünüyorum.

2) Çevreme açık olmak hoşuma gidiyor, homofobi ve bifobi ile başa çıkabilecek kadar güçlü değilim belki ama.. elimden geleni yapıyorum.bence her açılma işlemi politiktir..etrafınızdaki halka giderek genişler ve başkalarınınkiyle kesiştiği noktalarda meyvesini görebilirsiniz. cesur olmak lazım ama, kimse korkakları ciddiye almaz.

3) Kariyer planıma göre ilerliyorum, ancak benim en çok istediğim şeylerden biri bir sanat atölyesi açmak.. amatör çalışanlarla birlikte işler üretmek.. rahatlamak,paylaşmak ve ifade etmek.. ehh bir de o zamanlar bir hayat arkadaşım olursa, birlikte orada vakit geçirmek..

4) LGBTT toplumundan ihtiyacı olan öğrencilere vakti gelince burs vermek gibi bir amacım var bu dernekler aracılığı ile adım sanım bilinmeden.. arkadaşlarım arasında bu fikri yaymaya çalışıyorum.. iyi yerlerde olmalıyız ki, sesimizi daha rahat duyurabilelim.

5) kendi cinselliğimi "tam zamanlı eşcinsellik ile, arada sırada kadın cinsel organına tapma kipi" olarak görüyorum. Nevin Öztop'un yazısından benzetme bu.. ne yapalım arzularla başa çıkmak öyle kolay değil.

6)Hayatımın odaklarından biri bilim, kuantum fiziği ile vaktim varsa saatlerimi geçirebilirim. Gezegen bilimi, yapay zeka ve robotlar konusunda hafif aklımı bozmuş durumdayım.. şu insanlarla buluşup tanıştığım sıralar farkettim ki bunlardan çok konu çıkmıyor eğer karşınızdaki insan popular kültür dışında boşsa.

7) sevgilim dediğim insanla kitap okumaya bayılırım birlikte, edebiyattan hoşlanırım.. odamda kitap olmazsa orayı benimseyemem.. arada sırada şiir yazarım. küçük bir parça geçen sene yazdığım bir şiirden..

zaman akmıyor sanki devriliyor önümde
sürekliliğe değil sıçramalara teslim ediyor kendini zaman..

kabuklarını delip çıkan kelebekler gibi

sanki her biri ölümün sırrını çözmüş içinde

yine de pencerenin camına çarpa çarpa ölüyorlar.


Yorumlar

Bi'adam dedi ki…
hedeflerinden dolayı tebrik ettim seni Haplo :)
Zamanını çalmaya gelince, ne kadaaan üzgünüm anlatamam :P hohoho
Son olarakta sanırım sanatsal tarafın kişiliğini tamamlıyo ve bi'bütün oluyosun :) Başarılı ;)
pistisvejanus dedi ki…
canım bir ara iç dünyandan çıkıp bloguma gelde ödülünü al
Serhat dedi ki…
:D VAYYY GÜZEL HEDEFLER SANATSAL GÖRÜŞÜNÜN BU KADARINI BEKLEMİYORDUM AMA HAPLO. BENDE YANITLIYIM YAVAŞL YAVAŞ EKLERİM YAKINDA..

Bu blogdaki popüler yayınlar