bir kaç gündür okulu kapatıp çıktığımızdan, pek bakamıyorum blog sayfama. birazdan arkadaşımla spora gideceğiz, sonra da proje üzerinde çalışacağız.. geri kalan planı daha bilmiyorum. belki partnerimde kalacağım belki ailemin yanında soluğu alacağım.

malum yılbaşı yaklaşıyor, ve kafamda zaten 1 aydır plan yapılmış durumda. adada ev tutan arkadaşlarım var onların davetini geri çevirdim.. partnerimle de geçirmeyeceğim maalesef ona da hayır dedim.. ev arkadaşlarımla da geçirmeyeceğim yılbaşımı.. ben her yılbaşını ailemle geçirmeyi seven biriyim, bu sene büyük ihtimalle Uludağ'a gideceğiz. deli gibi sarhoş olup dans etmek istiyorum açıkçası. tekilaya ihtiyacım var baya...
şimdi geldik pistisvejanus'tan gelen mim'e..

noel baba'dan ne isteyebilirim;

1) dün geceden beri aklıma takılan şeylerden biri olarak, içime sinen bir dövme fikriyle gelmesini istiyorum. düşün düşün çıkamadım işin içinden. 2.piercing nereye olacak, onu söylemeyeceğim daha.:)
2) güzel bir motorsiklet istiyorum bir de, son bindiğimde güzeldi ama ben chopper seviyorum..
3) noel baba figürünün biraz daha zayıflayıp kaslanmasını istiyorum, pek sempatik gelmiyor. :))
4) kendimden çok, yalnız arkadaşlarımın aradıklarını bulmasını istiyorum, hani bazıları başlarına bela arıyor ama, ne yapalım başlarına gelmeden anlayamıyorlar.. :)
5) mesleğimi yapmak istiyorum..
6) sevgili konusunda mutluyum, ancak biraz daha heyecanlanmak istiyorum bir de.. bazen kalbim olduğundan şüpheleniyorum. eskiden daha çok atardı diyorum.. :)
7)pistisvejanus'un yazısındaki gibi, bazı şeyleri, kişileri 2'si bir arada istiyorum mesela.isim vermeyelim ama. :D
8) ben de adadan ev istiyorum!! ancak kimse bilmesin de ben bunaldıkça gideyim, kaçış noktam olsun.. aklıma aydınlık bir ev geliyor direk, içinde klasik müzik çalan, odaların duvarları kitap dolu, bolca şarap ve camlarına ağaç dallarının değdiği..
9) benim sorunum doğru kişiyi bulmak değil doğru kişi olabilmekte.. ehh benim için öyle biri varsa da, kişi ile karşılaşırsam mümkünse yanlış bir zaman olmasın be noel baba.. hadi be hacı sen ayarlarsın :P
10) vee geldik sonuncusuna, daha elle tutulur bir şey istemeliyim. :) daha büyük bir tane teleskop istiyorum..

Yorumlar

Bi'adam dedi ki…
"elle tutulur bişi" başka şeyler de var :P
ama teleskop kadarı biraz fazla ama sen bilirsin gene tabi :P
kıhkıhkıhkıh
Bi'adam dedi ki…
piercing için çok güzel bi'yer biliyorum :p şu aralarki yeni tutkum :p hohohoh
Bi'adam dedi ki…
(ki ayrı olcaktı) kıhkıhkıhkıh

Bu blogdaki popüler yayınlar