arkadaşımla bugün bir teknik sunum yaptık ki 40 dakika sürdü, bir ara dilim damağım kurudu.. tüm sunum doğaçlama ingilizce konuşmak eğlenceliydi bence. dersin dili ingilizceyken sunumlarını türkçe yapan arkadaşlarımı anlamıyorum aslında.. bir dili kullanmadığınız sürece gelişmemesi beklenmedik bir şey değil hani..

yeni bir dil öğrenmek istiyorum, seçeneklerimin başında italyanca ve almanca geliyor.. biraz çabuk seçsem iyi olacak.:)

ayrıca dün gece gözlerim bilgisayara bakmaktan bir hal olmuş şekilde yatağa girdim 1 buçuk gibi, A4 kağıdında 16 sayfa tutan bir program yazıp teslim ettim hocaya bugün.."dişlerimi fırçalayıp yatağa girdim şimdi. keşke burada olsan da birlikte uyusak,ozaman kendimi dinlenmiş hissediyorum.iyi geceler" yazdım o'na.. genelde o saatte uyuyor olur kendisi, ama bir süre sonra mesaj geldi.. çok hoş bir mesaj atmış velet :)) bir de mesajın sonunda ilk defa "bitanem" kelimesini kullandı.. ben böyle hitap edebilir miyim bilmiyorum aslında :))

Yorumlar

Unknown dedi ki…
Edersin edersin, kasma kendini:)

Sevgi pıtırcıısın sen:P
Bi'adam dedi ki…
edersin edersin, şu yukardaki herifle aynı yorumu yazmak istemezdim ama öyle :P

Ayrıca daha hoşuma gitti bu yazı.Hafif bi biseküel havası girmiş.Güzel olmuş :)
Haplo dedi ki…
biraz zorlanıyorum o kelimeyle alakalı bir şey.. ya da o lafı duyduğum kişilerden alakalı :D farklı hitap şekli bulurum ben de :P
Bi'adam dedi ki…
Sen de kocam pipili diye çağır sonra bi'bakarsın bitanem demişsin :)

Biz ve bitanelerimiz yuvarlanır gideriz hohoh
Haplo dedi ki…
haha yok o hitap şeklini de sevmedim :D şuara en çok "yakışıklı insan" diye hitap ediyorum. bence hoşuna da gidiyor onun :D
Bi'adam dedi ki…
gitmez mi:)

Bu blogdaki popüler yayınlar