Merhaba herkese,

yılbaşını ailemle geçirmeyi planlıyorum, ancak şuan içimden bir ses boş ver,yat uyu diyor. Şöyle ki, hâlâ gece 3 buçukta neden yola çıktığımızı anlayabilmiş değilim. şuan annem haydi çantanı hazırla, dese de.. benim içim uyuyor cidden.

herkese mutlu yıllar şimdiden, partnerimle telefonda konuşuyorduk birkaç saat önce.. sanırım benim için en güzel dilekleri o dile getirdi.:) seviyorum yaramazı laf aramızda. zaten 1 ay önceden ailemle yeni yıla gireceğimi ona söylemiştim, o birlikte geçiririz dese de elimden gelen bir şey yok. :) ama bil ki İstanbul'da seni bekleyen biri var, dedi. duyması hoş bir şey bence bu. döndüğümde baya hareketli bir gece bizi bekliyor olacak, şimdiden enerji topladım gibi. o da arkadaşları ile eğlenecek. umarım çok güzel bir gece geçirir. :)

ev arkadaşımla kendimize kırmızı iç çamaşırı aldığımızı söylemiş miydim? haha, arkasında civata ile vida olan boxera bunu neden böyle yapmışlar, diye ağzımdan çıktı. meğer mağazadaki kız da arkamdaymış. onlar bayan ve erkek dediğinde, kahkaha atmamak için kendimi zor tuttum, hadi ya hiç aklıma gelmemişti diyecektim. onun yerine, bunun iki vidalısı var mı? dedim, kız anlamadan yok dedi. :/ ama fark ettim ki kızlara çok daha fazla
çeşit var. yine de güzel şeyler aldık.. arada bloglarda gördüğüm gibi boxerlı resmimi mi koysam :P

herkese şimdiden mutlu yıllar diliyorum, yeni yılınız mutlu ve huzurlu gelsin.. sevdikleriniz ile birlikte.. (baktım herkesin noel baba resimleri almış başını gidiyor. ben de bana çekici gelen bir şey koyayım dedim resim olarak. :) bir de hunili paylaşmadan olmazdı..)

Yorumlar

karakedi dedi ki…
sana sevdiklerinle birlikte iyi seneler dilerim... ^.^
Pinecone Stew dedi ki…
Have a Wonderful New Year!
Unknown dedi ki…
tabii ki baksırlı resmini bekliyoruz heahaeheahea ;)

tatlı yıllar güzel çocuk...
mutlu yıllar dılerım kırmızılarla dolu güzel bır yıl olsun :)
O Gay; Ben de... dedi ki…
mutlu yıllar :)) baksırlı foto bekleyenlere ekleyebilrisin beni de :))))
pistisvejanus dedi ki…
partnerinle süper gün geçirmissinizdir inşallah mutlu yıllar
Haplo dedi ki…
teşekkür ederim herkese. :) baya güzel bir haftasonu geçirdim, biraz yaramazlıkta yaptım.hala kendime de gelemedim. elime geçince belki bir kaç resim ekleyeceğim ama boxerlı olmayabilirler. haha =D
Bi'adam dedi ki…
iyi seneleeeer :) sana tornavidalı boxer alcam ben :p

Bu blogdaki popüler yayınlar