merhaba blog,

hocalar daha ödev teslim etmeden yeni ödev yüklediklerinden şuara ders çalışmaktan başka bir sosyal aktivitede bulunamıyorum. sene sonuna kadar da böyle gidecek gibi gözüküyor. haftasonu hem havadan hem de sürekli oturup çalışmaktan hafif depresif bir havadaydım. enazından Avrasya Maratonu'na gitmek istiyordum!

herneyse, dün gece yine o'nda kaldım. ve baya bir güzel geçti.. kapıdan girer girmez kucaklaştık ve her yanını öptüm yüzünün ve boynunun. kendisi benden baya bir fit, daha doğrusu kaslı olduğundan sporu biraz daha sıklaştırmam lazım açıkçası.. ama gayet iyi yolda gidiyorum. ayrıca The Reader filmini izledik birlikte, filmi çok beğendim. ve müzikleri hala kulaklarımda.. blog'un müzik listesini değiştirdiğimde eklerim.

gazetedeki şu haberden bahsedip "nefret suçları" hakkında biraz sohbet ettik ayrıca:


şimdi makarna ve çorba pişiriyorum bir yandan, bugün yemek yemediğimi farkettim. acil yemek yiyip çalışmaya devam etmeliyim. uyumaya vakit bulursam iyi olacak, yoksa yarın ne spor ne de girdiğim dersler hiç işe yaramayacak..

Yorumlar

Dr.eamer dedi ki…
http://www.youtube.com/watch?v=aNs0xFb-ak0

ders arasında biraz gülmek iyidir;)
Beyaz Çiklet dedi ki…
Maraton güzeldi,hava yağmurlu olsa da,5 tl'ye edindiğimiz şeffaf şemsiyemiz ters dönse de yürüyüş yolunun nasıl geçtiğini anlamadık ve keyif aldık (: Aynı zamanda iyi çalışmalar diliyorum :)
Haplo dedi ki…
Sağol Dr.eamer. iyi hatırlatma oldu. :)

ve Beyaz Çiklet, şuan Serkan'ın facebooktaki fotosunu beğenmemek için kendimi zor tutuyorum :D bir de utanmadan altına "tabi ki ORADAYDIM." yazmış.. ciddi içimde kaldı.. ama eğlenmenize sevindim. seneye birlikte gidebiliriz inşallah. :)
Beyaz Çiklet dedi ki…
Haplo ;)

Bir daha ki sefere hep birlikte eğleniriz inşallah :) Ayrıca,bir insan kendini ifşa etmekten bu kadar çok hoşlanır,bencillik diz boyuna bu kadar çok iner mi,sadece kendi fotoğrafını koymuş halbuki " ben de ORADAYDIM " :D

Bu blogdaki popüler yayınlar