22 Ekim 2011 Cumartesi

dün bir güzel uyudum sonunda, ve uykuya doydum sanırım. yatağımın içinde durmadan kitap okudum ve film izledim. "Ejderhanı nasıl eğitirsin?" ve "Orlando" filmlerini izledim başlangıç olarak.. "The Walking Dead"in 2.sezon başlangıcını çok heyecanlıydı, oradaki sarışın hatunun hikayesine çok takıldım denebilir. neler olacak çok merak ediyorum. "How I met your mother"ın yeni sezonun ilk defa bir bölümünü bukadar beğenebildim, uzun süredir hiç zevk vermiyordu. bilmiyorum siz de izliyorsanız, beğeniyor musunuz? şimdi bukadar tembellikten sonra, bugün uyanır uyanmaz derslerimin başına oturdum. Stanford Üniversitesi'nden iki tane ders alıyorum internet ortamında..

yarın CV'im için fotoğraf çekileceğim. İspanya'daki uluslararası bir yarışmada Türkiye'ye birinciliği getirmiştik, ve yaptığımız şey ülkemizde ilkti.Amerika'daysa yaşadığımız birkaç kaza bizi gerilere doğru taşıdı. ama geçen sene arkadaşlarım oradan yine 1.liği aldılar, ben farklı bir ekipteydim.ve bizim yarışmamız belirli olmayan bir sebepten iptal edilmişti. bu sene herhangi bir yarışmaya katılmıyorum, onun yerine kendimi istediğim alanda yetiştirmeye çalışıyorum. ama yüksek lisansta pek duracağımı sanmam.. hatta aklımda bir sürü şey var.

az önce eski ev arkadaşımla konuşuyordum. yurtdışında okuyor şuan. teknik okuldan çıkıp hayallerinin peşine gitti doktor olmak için. kendisi daha doktor olmadan beni çok "iyi" etmişti. o karanlık ruh halimden çıkıp kendimle tanışmamı sağlamıştı mesela. dün konseri varmış, söylediği şarkılardan birini şurada paylaşayım:

7 yorum :

eelif dedi ki...

kıskanıyorum seni yaa dopdolu bi hayatın var ne güzel binlerce planın var ve hepsini tek tek gerçekleştiriyosun git gide hayallerine yaklaşıyosun
bense sadece o planları kurmakla yetiniyorum neyse sen benim gibileri kıskandırmaya devam et belki gaza geliriz ')

Patrick San. Tic. Ltd. Şti. dedi ki...

yazılarına başlık da atsan ya.

Haplo dedi ki...

@eelif

hayatımda bir sürü kıskanmayacağın şey de var. sadece burada yazmıyorum.:) ayrıca ben onlara artık hayal değil amaç diyorum,-hayallerim bir kitap olarak yazılıyor benim tarafımdan :), sana da bir tavsiye de bulunabileceksem eğer, hayallerini amaç olarak görmen olurdu. ozaman daha kolay geliyor.. :))

@ Patrick
başlığa gerek görmüyorum günlük yazılarımın çoğunda. blogun başlığı o işi görüyor benim için.

Dr.eamer dedi ki...

Haplo!

ya nası bi dolu dolu yazı neresinden başlasam neresini beğenmesem..cık..bulamadım

I.O hayallerinin peşinden giden arkadaşını çok çok tebrik ettim;hatta ben de mesleğimi iyi ki isteyerek seçmişim lan dedim okuyunca:)
II.Akademik hayatına hayranım..(saatlerdir kütüphanede beyni desensitize olan bi doktor aday adayı olarak söylüyorum o kadar akademik bi hayatı kesinlikle ben kaldıramazdım:D)
III.HMYM'ın bu sezon gerçekten çok sıkıcı bölümlerinin çoğu;sen hangisini sevdin?Mystery vs. History mi? ben ilk bölümü de çok sevmiştim..Barney'nin mükemmel dans şovu:)

Haplo dedi ki...

@Dr.eamer

ciddi akademik birşeyim yok şuanlık.ama güzel bir şey oldu bu hafta; kafamda bitirme projeme karar verebildim. hocam benden bir cevap bekliyordu.. ona göre başka fakülteden bir hoca ile de çalışacaktım..

yeni şarkı listesi yaptım bu arada. :) biraz hüzünlü olabilir başlangıçta, ama ne bileyim buara kitap okurken dinlediklerimi koydum. :)
doktor arkadaşlarımın olmasını seviyorum. elimi sallasam doktor arkadaşa çarpıyordu bir ara.hatta en yakın dostlarımdan biri cerrahpaşada 4 üzerinden 4 ortalama yaptı bir sene, insanlığından şüphe ettim veletin.oyy senin daha tus sınavı var bir de. :))

how i met ur mother'ın bu son çıkan 6.bölümünden bahsettim. diğer bölümler ciddi gülecek az şey vardı.. robin'i babası helikopterden attığında baya bir güldüm =)) ayrıca barney gerçekten sağlam karakter :)

operadakikazulet dedi ki...

Aaa ben de Walking Dead seyrediyorum. Bayaa bi heyecanlıydı yeni sezonun ilk bölümü.

Dr.eamer dedi ki...

Haplo listenin tamamına bakamadım ama içinde "guy" geçen bi parçayı dinledim çok güzeldi! Zaten içinde bu tip gitar tınıları geçen parçalari arayıp durmuşumdur hep,yine senden araklıcam bişeler;)) şimdi telden giriyorum,gorusmek uzere..