10 Ekim 2011 Pazartesi

Günaydın blog,

saat 7'de uyanmış olmakla birlikte, saat 9'a kadar hayal kurmaktan başka bir şey yapmadım. camdan yağmuru izlemek güzel..

şimdi arkadaşlarımın sabah dersi olduğundan birlikte kahvaltı ettik ve gittiler. 3'müz de farklı tipte tost seviyoruz, ben sadece kaşarlı, Güneş beyaz peynirli, sevgilisiyse karışık.. ama tost makinemizin fişi prize yetişmediğinden altına kitap koyuyoruz. bu evde tostlar University Physics, Rocket Propulsion ve Otomatik Kontrol kitaplarının üzerinde pişiyor..

ailemizin yeni üyesi var ayrıca, bir hamster. kendisi ile çok içli dışlı olduk hemen. birlikte fıstık yiyoruz ;) ismini Maxwell koyduk, ismi nereden hatırlıyorum derseniz; kendisi İskoç fizikçi ve elektromanyetik alanındaki başarısıyla ünlü. sanırım formüllerini bir kağıda yazıp kafesin yanına yapıştıracağız. Zaten ev arkadaşım sürekli o konuda çalışıyor. :) bir de aklıma çocukluğumdan bir anime geldi, Hamtaro. hamsterları seviyorum kısaca.

şimdi ders çalışmam gerekiyor..

7 yorum :

eelif dedi ki...

ne vakit değişti bu blog un teması yav çok mu güzel olmuş ne


canım tost çekti ama...
suçlu sensin :(

Haplo dedi ki...

Özür dilerim eelif yahu.. ://

temayı beğenmene sevindim. yeşil ve mavi benim en sevdiğim renklerim.biraz da mor.. :)

Patrick San. Tic. Ltd. Şti. dedi ki...

homtaro mu? en sevdiğim çizgi filmlerden biriydi. hatta McDonald's'tan aldırım BOSS peluş olyuncağı kuş kafesine falan koyardım. GEce kaçtığını düşünürdüm...

Haplo dedi ki...

ben de baya severdim onu. bugün arkadaşlara bahsettim ama hatırlayan pek olmadı. sen çıktın şimdi sevindim :)

bi'adam :) dedi ki...

ahahaha bi'tane daha olursa onun da adını Tesla koy :P hohohoh :)

Haplo dedi ki...

ehehe. aslında ben iki tane olsalar birinin adını Denavit, diğerininkini Hartenberg koyacaktım.

bkz. http://en.wikipedia.org/wiki/Denavit-Hartenberg_Parameters

bi'adam :) dedi ki...

ahahahah :) zavallı hayvan :P