bugün bienal'e gidecektik, ancak arkadaşın dersten çıkıp gelmesi gecikti, trafikti falan derken 6'yı geçmişti buluşmamız. ee tabi saat 7'de kapanacağı için biz de haftaya gidelim artık dedik.

sabah 5'te yine gözlerimi açtım. sınavım güzel geçti, yarım saati bulmadı ki tamamladım. kağıdı teslim ederken hocam "sonuçlarından emin misin,Haplo?" diye sordu. bir kaç saniye düşündüm, evet eminim,dedim. emin olmak, aslında göreceli bir kavram tabi ki.. ben sağlamasını iki defa yapmıştım bulduğum denklemlerin. sonra elimdeki makaleleri gösterdim, bitirme projem için.. zor ama çok iyi bir konu seçmişsin dedi hocam, yüksek lisansta da devam edeceğim o platform üzerinde çalışmaya.. şuan Stanford Üniversitesi'nden yapay zeka ve makine öğrenmesi dersleri alıyorum. öğrendiklerimi uygulama fırsatım olacak inşallah... benim için bir tutku bu..

ikinci olarak bugün iki menüyü birden midesine indiren ben değildim. sonrasında nargile içtik bizimkilerle. ikisini de blogger'dan tanıdım, İstanbul SOS gezilerine, Onur Haftası yürüyüşüne falan hep birlikte gittik. blog yazmaya başladığımda hiç böyle birileri ile görüşeceğimi sanmazdım açıkçası, bir kaç sene geri de kalınca iyi dostluklar kurduğumu düşünüyorum.

Yorumlar

arsené dedi ki…
Olur da bir gün saat kaç diye sorulur ve saat 5 cevabı verilirse ; direkt aklıma sen geleceksin :) ... saat 5 ve haplo'yu kodladım :D
Haplo dedi ki…
ben senle konuşmuyorum :P
arsené dedi ki…
:) aşkolsun ya , naptım ben sana :D .. inan bu aralar yoğunluktan başımı kaldıramadım :D lakin haklısın ...
sen de mi britüs ;? zate babamız bizi sevmedi :(..
Dr.eamer dedi ki…
nice pic;)

arsene de iyidir küsmeyin sakın! :P
Bi'adam dedi ki…
kısır günü şart şart :)
Haplo dedi ki…
@arsené lupin
tamam hadi iyisin :p

@bi'adam :)
:))

@Dr.eamer
teşekkür ederim.ben de sevdim. :) bak adam hatasını biliyor.haha =))

Bu blogdaki popüler yayınlar