okuldan geldik ve yemek yapmaya başladık. bugün biraz hocamın kafasını şişirmiş olabilirim ama sonuçta birimlerde yaptığı hatayı bulduk, ozaman grafiğim düzgün çıktı. kafayı sıyırmak üzereydim..

onu hallettikten sonra arkadaşımla tekrar spora attık kendimizi. bütün kan dolaşımım rahatlamış gibi hissediyorum, baya iyi çalışabildik. yarın da farklı bölgeleri çalıştıracağız.bir ara yeni protein hapı sipariş etsem çok iyi olacak.

şimdi asıl konumuz şu, az önce kaç zamandır facebook'a bakmıyordum. az önce birinin şu fotoğrafı paylaştığını gördüm:
farkettim ki perfect match i çok nadir yakalayabilmişim, aslında hiç..

Yorumlar

Bi'adam dedi ki…
ben çok sevdim bunu ya :)
protein& aminoasit gibi konularda bişey danışmak istersen seve seve yardımcı olurum ;)
Haplo dedi ki…
mailini kontrol et derim :D

Bu blogdaki popüler yayınlar