iki gündür evde eşyalarımı toplamaya çalışıyorum.. ikinci kez arkadaşlarımla eve çıkıyorum. ilk ev arkadaşım ani bir kararla yurt dışında okumaya karar vermeseydi, pek aile yanına dönecek değildim zaten. o zamanlar 18 yaşındaydım ve kendim hakkında çok az şey biliyordum. şimdi çok yol kat etmişim gibi geliyor ve biliyorum ki daha önümde upuzun bir yol var her konuda. en azından daha güzel resim çiziyorum. :)

umarım yeni ev bana uğurlu gelir.. eski ev arkadaşım bu yaz İstanbul'da ve yarın doğum günü. Amy Winehouse'ın ölümüne o kadar üzüldük ki birlikte.. şarkıları o kadar çok şeyi dile getirmiş ki.. milyonların sevdiği bir insanı hiç birimiz kurtaramadık. kimin ne dediği umrumda değil, kimsenin onu onaylamasına ihtiyacı yok. gözümde çok değerliydi ve o da hayattan kurtulamadı.. ve aynı sabah bu haberi duymadan önce, anneme erken yaşta ölürsem sağlam organlarımı bağışlamalarını söyledim. çünkü ölüm var.

bugün tekneyle deniz havası almak en güzeliydi. şimdi son çantamı hazırlıyorum. fakülteden bir arkadaşım taşımama yardım edecek. bundan önce tuttuğumuz evi iki kız öğrenciye vermek istediğini söyleyen ev sahibi yüzünden bırakmak zorunda kaldık. sanki kızlar evlere daha iyi bakar diye bir kural var. ablamla benim odamı karşılaştırsalardı direk bu yargının yanlış olduğu anlaşılırdı. :) ayrıca bir ankete göre en istenmeyen komşu tipi eşcinseller, AIDS hastaları ve dost hayatı yaşayanlarmış. toplum olarak bilinçlenme gereksinimimiz çok yüksek..

.........................

bu ara çok stres yaptığım bir konu var.. uzun süredir tanıdığım, konuştuğum biri bu yaz Türkiye'ye geliyor. ilk defa yüz yüze görüşeceğiz ki neredeyse her gün skype'ta birbirimizi görüyoruz. beni stres altına alan konu 'senin için geliyorum' demesi.. bir arkadaş aracılığı ile tanıştık, ve o İstanbul'dayken sadece birkaç eğlenceli gece geçir diye arkadaşım önermişti. aslında ikimiz de işleri daha ağırdan alan tipler olduğumuz anlaşılınca daha güzel çerçevede gelişen bir iletişimimiz oldu.. ayrıca seneye erasmus'la İstanbul'a geliyor. bu yüzden bu tanışma işleri nereye vardırır bilmiyorum. ama bence iyi birer arkadaşız enazından. o olmasa aileme de açılmayı başaramazdım.. o da başka bir hikaye..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar