dün görsel romanım için yeni bir karakterin çizimine başladım. içimde yaratıcı bir kıpırtı var, anlatamam. :)

biraz daha ilerlemeden paylaşmak istemedim ama..

bir de bugünlerde Garden of Sinners adlı bir anime izliyorum.. ana karakter Shiki adlı bir kız. ailesi özellikle iki farklı kişiliğe sahip olmasına yol açarak büyütmüş. bir kişiliği erkeksiyken diğeri daha feminen.. erkeksi kişiliği başlarda daha çok ağır basıyor, öldürmekten zevk alan bir psikopat.. feminen kişiliği ise her gün diğeri tarafından öldürülüyor. erkeksi yanı ile aynı fikirleri paylaşırsa ortaya çıkabiliyor.. bir trafik kazasından sonra 2 yıl boyunca komada kalıyor, uyandığında erkeksi yanının o kazada ölmüş olduğunu fark ediyor. bu boşluğu da kalınlaştırdığı sesi ile doldurmaya çalışıyor.. bir de bu komadan uyandığında ölümü gören gözlere sahip olmuş oluyor..

müziklerine bayıldım diyebilirim..

Yorumlar

gay werther dedi ki…
edebiyatı seven sanat adına çalışmalarda bulunan bir insan olarak görsel romanı ilk defa duymam kendimi bana öyle cahil hissettirdi ki sormayın dostlar :D :D
ben içimde olmayan o yaratıcı kıpırtıyı blogla geri getirmeyi planlıyorum şahsen :D
Haplo dedi ki…
http://youtu.be/1jgyRBBGoZo

bu tarz bir şey :)) fate'in bu versiyonunda 3 farklı hikayesi var seçimlerine göre..ve bir çok sonu.. biri anime dizisi olarak yayınlandı, diğeri film olarak. :) bu hikayenin 10 yıl öncesini konu alan fate zero ise ilk sound drama olarak yayınlandı ancak japoncam yok dinlediğimi tamamen anlayacak kadar. :) ama şanslıyım ki anime dizi olarak yayınlanabildi. bence 2012'nin en iyi anime dizisi oldu. :)
gay werther dedi ki…
benim anime kültürüm ilkokuldayken sabahları kalkıp okula gitmeden önce izlediğim ay savaşçısı, sevimli hırsız ve adını hatırlayamadığım bir kaç animeyle sınırlı kaldı ne yazık ki.
kendime çok üzülüyorummmmm şu anda bak :D
ama iyi kötü anladım gibi şu görsel roman işini sanırım :)
teşekkür ederim :)

Bu blogdaki popüler yayınlar