9 Temmuz 2012 Pazartesi

 Güzel bir haftasonu geçirdim.. kuzenlerle birlikte kendimizi Uludağ'da bulduk.. cumartesi sabah feribotla Bursa'ya geçtik, tabi kuzenler benimle birlikte olunca Bursa'daki arkadaşlarımın hiçbirini görmeyi başarmadım gitmişken. yine de ilk günün çoğu şehirde geçti, akşama doğruysa arabayla dağa doğru yol aldık. cumartesi gecesi rakı muhabbeti ile noktalandı. şöyle diyeyim rakı içmeyi özlemişim. zaten yazın bu vaktinde montla üşümek güzel bir değişiklik oldu.. cidden soğuktu yahu..

pazar sabahı zirveye tırmanacaktık ancak hava yüzünden pek bir şey göremeyecektik.. biz de daha yakın bir parkur seçtik.. çektiğimiz bir sürü fotoğraftan bir kaçını burada paylaşmak istedim.

bu fotoğraftaki işaret düz ilerleyin demek oluyor. :)
 yürüdükçe vücudum ısındı, o yüzden montumu belime bağladım :)
patika üzerinde her geçen grup üzerine bir taş koyuyor.
 ağaçların çok sıklaştığı alanlar olduğu gibi, rahat yürünebilecek kısımlarda var..
ehh fırsat varken ata da binmedim değil. ama benden beyaz atlı prens falan olmaz.. gerekte yok. :)

sonuç olarak dün gece sabaha karşı eve geldim, o yüzden bugünü yatarak geçiriyorum desem yeridir. yarın tekrar staja devam.. bir de o'nu çok özledim.. özellikle dağ yolunda arabada bir gey çift vardı, biri arabayı kullanırken diğeri onu yanağından öpüyordu. :) hoş bir görüntüydü kısaca.. o an cidden özlediğimi fark ettim.. Eylül-Ekim gibi bir zirve yapacağız.. oradaki hatıra defterine bir şeyler yazmak istiyorum..

3 yorum :

O Gay; Ben de... dedi ki...

her anı dolu dolu yaşamak, bize de "helal olsun" demek düşüyor ne yapalım :D

Haplo dedi ki...

her anı dolduramasam da... uğraşıyoruz işte :)

O Gay; Ben de... dedi ki...

haha tamam her anı demek blogta okuduklarımıza göre tespit etmek zor ama o izlenimi aldık sonuçta :D