güzel bir hafta sonu oldu.. cumartesi arkadaşımın kep törenindeydim. fotoğraf makinesinin şarjı bitene kadar her halinin resmini çektim.. :)) tabi 4 saat falan ayakta olunca yorgunluktan da öldüm.. sonra soluğu Beyazıt'tan Taksim'de aldık.. akşam Cihangir tarafında en yakın dostlarımdan birinin nişanlısının doğum gününü kutladık. gece yarısından sonraysa tophaneye kahve içmeye indik.. kızlardan ikisine kahve falı baktım hatta. saat 2'yi geçiyorken kalktık..

kahve falı baktığım kızlar bizde kalabilirsin dediler, ama birinde kalma konusunda biraz takıntılıyım sanırım. hemen tanıştığım insanların evinde kalamıyorum. uyumak için bana tanıdık gelen rahat ettiğim bir yer gerek. :) sonrasında ikilemde kaldım. o saatten sonra sevgilimi arayıp ona mı gitseydim, ev arkadaşlarıma gidip onları mı uyandırsaydım tarzında. ilk tercihimi seçip telefonla bağlanma hakkımı kullandım. uyandıracağım için üzüldüm :( Mecidiyeköy'den 10 dakikada evindeydim, fakat 2den sonra hala trafik vardı ona şaşırdım.

o gece anladım ki onunla uyurken kendimi çok güvende ve huzurlu hissediyorum. tabi ancak gün aydınlanırken uyuyabildik. baya hareketli bir gece oldu.

pazar günü biraz da olsa Trans onur yürüyüşüne katılabildim.. şansa istiklal'in girişinde başka bir gösteri de vardı.. dedim tam denk gelmiş..

staj olunca Onur Haftası programının çoğunu kaçırıyorum.. ancak pazar günü olan yürüyüşe mutlaka katılacağım.

 
günün birinde böyle olmak dileğiyle.. How I met your mother'ın Barney'sini tanıdınız mı? :))

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar