ev taşımak zor iş.  tekrar ailenin yanına geçmek pek iç açıcı gelmiyor bana şu an ama evi boşaltıyoruz bizimkilerle. ev arkadaşlarımdan kız olanın babası ev arkadaşının(ben) erkek olduğunu bilmiyormuş, o yüzden kep atmaya İstanbul'a geldiklerinde ben eşyalarımla çoktan uzaklaşmış olmam gerekiyor.. :) hafta içi stajla meşgul olduğumdan önümüzdeki hafta sonu hepsini halletmek lazım.

bu arada anlatsam bir bok olmaz'ın yazarı ile aynı yerde staj yapmamız çok iyi bir raslantı. :)

cuma gecesi güzeldi, canı çok sıkılan bir arkadaşımın telefonu üzerine bir anda toplandık. sabah 4 gibi eve gelebildik. Taksim gerçekten gece güzel.. tabi hetero arkadaşlarımla takılınca kendimi bir yerden sonra heteroseksüel gibi hissetmeye başladım denebilir.. ta ki o kaslı velet belirene kadar.. kendime geldim ;)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar