17 Haziran 2012 Pazar

ev taşımak zor iş.  tekrar ailenin yanına geçmek pek iç açıcı gelmiyor bana şu an ama evi boşaltıyoruz bizimkilerle. ev arkadaşlarımdan kız olanın babası ev arkadaşının(ben) erkek olduğunu bilmiyormuş, o yüzden kep atmaya İstanbul'a geldiklerinde ben eşyalarımla çoktan uzaklaşmış olmam gerekiyor.. :) hafta içi stajla meşgul olduğumdan önümüzdeki hafta sonu hepsini halletmek lazım.

bu arada anlatsam bir bok olmaz'ın yazarı ile aynı yerde staj yapmamız çok iyi bir raslantı. :)

cuma gecesi güzeldi, canı çok sıkılan bir arkadaşımın telefonu üzerine bir anda toplandık. sabah 4 gibi eve gelebildik. Taksim gerçekten gece güzel.. tabi hetero arkadaşlarımla takılınca kendimi bir yerden sonra heteroseksüel gibi hissetmeye başladım denebilir.. ta ki o kaslı velet belirene kadar.. kendime geldim ;)

Hiç yorum yok :