bugün modern fizik vizem var.. hani sabahın 5'inde kalkıp kuantum fiziği çalışmakta ayrı bir zevk.. Güneş'in doğuşunu görmek aslında en güzel tarafıydı.. sanırım insan son sınıf olunca dersleri, sınavları o kadar iplemiyor. mezuniyete az kaldı psikolojisi içerisindeyim.

kahvaltı için krep çırptım deli gibi, şimdiyse pişerken çok leziz kokuyorlar.. ev arkadaşlarımla güzel bir kahvaltı edeceğiz.

sevgilim mesajının sonuna "... çok özlendiniz Haplo bey :)) bu gelişinde boynunda daha büyük bir iz bırakacağım:)) ha ha ha!!'' yazmış. bir sonraki görüşmemizi iple çekiyorum ama programım pek iç açıcı görünmüyor..

unutmadan Lady Gaga'nın şu haline bayılıyorum:

Yorumlar

Gay Panda dedi ki…
güneşin doğuşunu görmek dedin beni benden aldın :) bence sen ben bi de anlatsam bi bok olmaz'ı alıp bi grup kuralım biz en iyisi :) sabahlayıp güneşi görenler diye :D :P
Haplo dedi ki…
:) olur valla.. bu evimde o kadar rahat izlenmiyor binalardan ama ailemin evinde doğuşunu da batışını da izlemek ayrı bir zevk :)
Bi'adam dedi ki…
iz bırakmak :p kıhkıhkıh :p

Bu blogdaki popüler yayınlar