yasemin kokulu bir hayat blogunun yazarı, biricitconsungunlugu beni mimlemiş. kendisine teşekkür ederim öncelikle. :)

1-Hayatınız filme çekilse adı ne olurdu ve soundtrackinde hangi şarkılar yer alırdı?
Düşündüm de hayatım bir film olsaydı, adı atlıkarıncada bir tur daha olurdu.. hayatımı ikinci bir şans olarak görüyorum çünkü ve her günü de atlıkarıncamda bir tur daha atıyormuş gibi yaşamak istiyorum.. soundtrackleri ne olurdu dersem; Regina Spektor, Yan Tiersen, Akira Yamaoka, Amy Winehouse ağır basıyor şu sıralar.
2-Bir şeyleri değiştirme gücünüz olsa, neyi ya da neleri değiştirirdiniz?
kendimle ilgili değiştirmek istediğim bir şey bulamadım pek şu an, hepsini olduğu gibi kabul edeli bir süre oluyor..
3-Sizi en çok etkileyen sinema sahnesi ya da sahneleri?
The Reader: evden ayrılmadan önce Hanna'nın çocuğu baştan aşağı yıkayıp, ardından seviştiklerinde ağladığı sahnelerdi.. sanki çocuğu kirletmiş, ayrılmadan önce temizleyip ortadan kaybolur gibiydi..
The Hours: Virginia Woolf'un Sussex nehrine cebinde bir taşla girdiği sahne ve Richard'ın Clarissa'ya veda edip kendini camdan boşluğa bıraktığı sahneler.. V.W'un kocasına yazdığı mektubun sonu ile Richard'ın Clarissa'ya olan son sözü aynıydı: " bizden daha mutlu olabilecek iki insan yoktur.".
Amelie: filmin beni etkilemeyen sahnesi var mı acaba.. ama şu an aklıma gelen çocukla ilk birbirlerini öptükleri sahneler.. sonra da çocuğun Amelie'nin göğsünde uyuduğu sahne. :))
4-Yaşadığın şehir bir günlüğüne yalnızca sana tahsis edilmiş, senden başka hiç kimse yok. Ne yaparsın?
Sokak sanatına süregelen bir ilgim var.. boyamak istediğim çok duvar var. :))
5-Şu sıralar ilgiyle takip ettiğiniz diziler?
The Walking Dead
The Secret Circle
The Big Bang Theory (içlerinden birinin benimle aynı mesleğe sahip olması beni koparıyor zaten)
Bir Erkek Bir Kadın

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar