Patrick uzun süre önce beni mimlemişti, ama blogu açmak bile istemediğimden yazamadım. öncelikle kendisinden özür diliyorum, mim'lediği içinse teşekkürler.. ancak mim'in yerli dizilerle sınırlandırılması hoşuma gitmedi pek, çünkü gerçekten çok bilgim yok..:/

1. MİM i pasladığımız blogger bu kurallara uyacak ve MİM inin girişinde de belirtecek +benim yukarda yaptığım gibi MİM i görünce ne düşündüğünü de yazıcak (örn. tee allam nelerle uğraşıyoruz gibi)
2. MİM sadece 3 blogger'a yollanabilecek, daha fazla bloga ulaşması için de ne yapıyoruz okuduğumuz bloglarda bu mim in yollandığını gördüğümüz bloggerlara tekrar yollamıyoruz !
3. Adettendir diyip girişte blogu paslayana teşekkür ediyoruz (dudak hafif bükülür emeennn diye de seslendirmesi yapılır teşekkür esasında da :))
4. Yazılanlar mutlaka -yerli oyuncu- olacak ve illa bir dizi de oynamış olacak dizi adı da yazarsanız pek makbule geçer.
5. ayh ben hepsiyle de yatmak istiyorum amaağğğ diyip kural ihlali yapıp 3 ü aşmıyoruz +2 si ile sadece öpüşme rollerine izin veriliyor olacak sadece 1 si ile sevişme sahnesi çekebileceksiniz (ipnelik diil mi ahahahah)
6. MİM sonunda belirtiyoruz adı geçen ve resmi yayınlanan oyunculara hiç bir şekilde cinsel
yönelimi eşcinseldir yaftası yapıştırılmamıştır amaç sadece saf duygulardır :)))
7. MİM sonunda da bir blogger a -SEVİŞME- sahnesinde oynamasını istediğiniz 1 oyuncu hedaye ediyorsunuz.
8. ve en önemlisi bu mimi yazarken hangi MODE da olduğunuz :))
9. YUH artık diyorsunuz ama bu madde isteğe bağlı DİZİNİN ADI ve
KONUSU nasıl olurdu :))

kuralları okuduğumuza göre, şimdi hangi modda olduğumu söylemeliyim; nargileden kafası baya iyi olmuş insan modundayım.. bir yandan Japonca bir şarkı dinleyip bir yandan dans ediyorum. böyle bir mod işte..

1.Dizi: Renklerden mor (isim çok bilindik oldu)
Konu olarak; sağlam bir şirkette iki iş kadının rekabetini içeren, lezbiyen aşk alt metinlerini içinde barındıran bir dizi hoş olabilirdi. Diğer oyuncuda Demet Evgar olabilirdi mesela.. :)
Deniz Çakır'ı iki sene önce Love bar'da görmüştüm.. baya bir saroştu, ama inanılmaz güzel bir kadın kendisi.. arkadaşlarım sayesinde bir dizide oynadığını öğrenmiştim.

2.Dizi: Ben O'yum
Bu kadın boş boş otursa ekran karşısında sıkılmadan izlerim sanırım. Bu dizinin konusu, şizofreni teşhisi konmuş bir kadının gördükleri ile alakalı olabilirdi.. hele ki gördükleri önceki yaşamından parçalarsa.. zaman, mekan ve beden algısının değişimi benim için sürükleyici bir konu olurdu.
3.Dizi: Kumdan Kale
Dizinin konusu aslında benim bir sergi için çizmek istediğim resmin konusu olabilir.. insanlar küresel ısınmaya karşı bir şeyler yapmaları gerektiğini ancak çoğu sıcaktan uyuyamadıklarında algılayacaklar diye düşünmüşümdür.. işte tam o sırada geçiyor bu dizi, bir biseksüel erkeğin ailesine, sevgilisine, arkadaşlarına açılışını anlatıyor..
Okan Yalabık'ı hangi şanslı blogger'a göndersem acaba.. aslında kime gönderdiğimi biliyorum. kendisine özel olarak söyleyeceğim. :D
tabi buradaki oyuncuların hiçbirinin cinsel yönelimleri hakkında bir bilgim yok, zaten kendileri değil dizinin konusu gereği böyle yorumlarda bulundum. yoksa beni ilgilendirmiyor da. teşekkürler Patrick..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar