"hayatım nekadar hızlanırsa kendimi okadar ekvatora yakın hissediyorum, hız en yüksek.. fırlatılmaya hazır bir roketin faydalı yük bölümündeyim sanki..bir sürü yörünge seçeneğim var.. bazen o kadar yavaşlıyor, hiç bir yenilik yokmuş gibi geliyor.. kutuplardaki gibi soğuklaşıyorum.. hani fırlatsalar kutupsal yörüngeden başka seçeneğim yokmuş gibi.. evet belki derinsin, ama koca bir evren var.. nekadar derin deseler de o evrenin yanında yine de sığ kalıyorsun, kalıyoruz.. göreceli bir kavram :)

ve şöyle düşün, hepimiz öleceğiz.. niye bukadar çabalıyoruz demişsin, acaba çabalamasan, biraz da olsa hırs yapmasan ve ölsen ardından.. amaçlarına ulaşmak için çabalamadan öldün diye üzülmez misin? ya da ya elimden geleni yaptım ama varacağım yere ulaşamadan hayatım son buldu. ama yine de elimden gelenin en iyisini yaptım diye düşünerek rahatlamaz mısın?" diye bir yorum yazdım Beyaz Çiklet'in bloguna. öyle bir paylaşayım dedim...

Yorumlar

Dr.eamer dedi ki…
diyorum nerden tanıdık geliyo bu yazı:)

Doğru demişsin dostum,vicdanen rahat olmak en iyi geleni..

P.s.derslerde blog okumayı bırakmalıyım sanırım,bilinç altım bilimle değil sizinle doluyo:D
Bi'adam dedi ki…
iyi yapmışsın :)
Beyaz Çiklet dedi ki…
Çok güzel ve çok anlamlı bir yorumdu,teşekkür ederim Haplo (:
pistisvejanus dedi ki…
harika bir yorum haploo aynı performansı benim içinde bekliyorum canım:)
pistisvejanus dedi ki…
ayriyetten şu bir kaç gündür yaptıklarımın bi nevi içsel yorumu diyebiliriz duygularıma tercüman olmadın desem yalan olur
Haplo dedi ki…
hepinize teşekkür ederim :)

Bu blogdaki popüler yayınlar