18 Kasım 2011 Cuma

ailenin yanına gelmek güzel bir şey, bu haftaki uykusuz günlerden sonra bugün biraz dinlenirim diyordum ki, 2 buçukta uyumama râmen saat 6'da dikildim ayağa.. telefonla arkadaşımı uyandırayım dedim, o zaten 4 buçuktan beri ayaktaymış.:)

her dönem ders programımız belli olduktan sonra haftanın bir gününü seçeriz ve o günün akşamı toplanırız bizim grupla.. akşam yemeği yeriz, kahve içeriz.. bazen atari salonunda bazen bowling ile kozlarımızı paylaşırız, çoğunlukla yanımızda bilim teknik dergisi olur ve konular üzerinde tartışırız. bu dönem cuma günlerini belirledik.. yavaştan hazırlanırım birazdan. bu hafta 3 vizem var o yüzden motivasyona ihtiyacım olacak.

dünkü sınav öncesi yerlerimizi aldık, şu bahsettiğim arkadaşın arkasına oturdum. ev arkadaşım da onun önündeki sıraya geçti. bir ara çözümlü sorulara bakarken, bu çocuk önümden kalkıp yanıma geldi ve nereden aklına geldiyse gömleğinin düğme yerlerinden tuttu,açarak patlatayım mı diye soruyor. anlamadım, dedim ben de. siz olsanız ne derdiniz? bence komikti.. öyle aklına gelmiş, ev arkadaşıma yap dedim ben de gülerek. yok bir kıza yaparsa tuhaf kaçarmış. yok abi dedim bu da yeterince tuhaf. sonra tek düğmesini açtı, pencere açtım diyor. kendimi tutamayıp baya güldüm, sinirim bozuldu. ev arkadaşıma sordum, ya ben belli mi ediyorum kendimi diye. şımarıklığım tuttuğu anlar hâriç pek belli ettiğim söylenemez hani kendimi.. zaten belli edecek bir şey yok, hep olduğum gibi takılıyorum. herneyse, şöyle ki sanırım beni yakın gördüğü için biraz şakalaşıyor benimle.. ama yaptıkları da soru işareti de bırakacak cinsten yahu..

4 yorum :

operadakianlamayan:( dedi ki...

ne patlatıyo anlamadım:((

H A R R Y G O A Z dedi ki...

Have a SUPER weekend !

Haplo dedi ki...

@operadaki'acaip merak ettiğim kişi'
gömleği tutup düğmeleri kopararak önü açarlar ya :) özellikle striptizciler.. :D

@HARRYGOAZ

thx, i wish for u too... it was a nice night out with my friends.. at the weekend, non-stop studying works for me :)

bi'adam :) dedi ki...

ateş olmayan yerden duman çıkmaz hohohoh :)
sen de neyse sen patlat başkası sana patlatmasın da deseydin bakalım tepkisi nolcaktı :P