26 Kasım 2011 Cumartesi

dün güzel geçti baya bir, öncelikle burger'ın önünde buluştuk İstiklâl'de. sonra kol kola yürüdük arkadaşlarımla muhabbet ederek.. tabi öğrenci bünyesi aç oluyor, Tramvay'a girdik yemek yedik. hem dostlarımdan biri çok odun, şöyleki gruptan ikisi bir ara sevgili olmayı denemişlerdi.. ilk sevgili olarak buluşmalarında aynı yerde yemek yediler.. bunu ben bile biliyorum :) bu çocukta tam içeri girmeden, siz burayı denediniz mi daha önce ben hiç girmedim dedi... tabi kız arkadaş baya bir bozuldu, kim olsa bozulur.. yani insanın ayı olması için hayvan olması gerekmiyor bazı durumlarda diyoruz biz buna .:)) sonra nargile içtik tabi, yıllardır gittiğimiz yeri değiştirmek istiyoruz, bakalım Taksim'de nerede karar kılacağız nargile için.. önerilere açığım.. sonrada otobüsle Cerrahpaşa'ya gidip doktor beyimizin arabasını aldık, beni de eve bıraktı gece 1'i geçiyordu.

notebook'uma format atayım derken, xp cd'si bulacağım diye baya bir araştırdım odamı.. sonra neler buldum neler annemin kullanmıyorum diye kaldırdığı şeylerin arasında. tabi en ilginci eski cüzdanımı bulmuş olmam. içinden çıkanlarsa komik biraz.. iki küçük paket kayganlaştırıcı varmış hahaha. baya güldüm onları görünce, neyse lazım olur diyip çantama koydum. :P arkadaşlarımın vesikalık fotoğraflarını buldum. kan grubu katı B+, vergi numaram ki kalmadı öyle bir şey artık, kendi çizdiğim ufacık iki melek figürü.. ve iki tane Atatürk resmi çıktı.. kullanmadığım cep telefonu numaram ile eski ev adresim de duruyor kaybolursa biri bana ulaşsın diye. :) bence hoş anılar, o cüzdanı elime aldığım anların bir kısmı geliyor aklıma.. yeni birileri ile tanıştığım günler, onla bira içişlerim, birlikte maça gittiğimiz günler, atari salonunda çıkardığım bozukluklar falan. böyle acaip şeyler geldi aklıma..

hiç düşündünüz mü? hatırlayabildiğiniz en eski anınızı, en huzurlu ve mutlu olan en eski anınız.. benle paylaşırsanız belki ben de paylaşırım :)


5 yorum :

O Gay; Ben de... dedi ki...

vaay hiç aklıma gelmezdi cüzdan içine telefon ve adres bilgisi eklemek :)

Dr.eamer dedi ki...

bi gün arabalı bi doktor olduğumda evlerine bırakıcak senin gibi rengarenk dostlarım olsun istiyorum:)

Haplo dedi ki...

gayet işe yarıyor, özellikle telefon bilgisi.. tabi cüzdanı bulana da bağlı.. :)

Dr.eamer, hadi az kaldı mezun olmana.. sonra istediğini evine bırakırsın :))

operadakidoğuştangay :P dedi ki...

3,5 - 4 yaşlarımda eniştem beni keçileri dolaşmaya götürmüştü. O sağarken ben öksüz lale toplamıştım. Hatta başımda örgü bir kaptan şapkası vardı. Onun deliklerine çiçekleri geçirip başımı çiçeklerle kaplamıştım. Dönüşte direksiyonun içine oturtmuştu. Demek viraj yokmuş. Zaten 1 km bile yoktu gittiğimiz yer. Yalnız şimdi farkettim bak: başımda laleler, kucağa oturmalar falan... yoksa? yoksa?... yok canıııııııımmmmm:)))))

Haplo dedi ki...

araada beni şaşırtıyorsun yahu.. :)