sonunda bloga yazabiliyorum! maalesef internetin yeni adrese taşınması 2 haftadan fazla sürdü..

bu ara programım çok belirli 7'de uyanıp hafif bir kahvaltı yapıyorum ve spora gidiyorum.sabah daha dinç olduğumdan spor daha zevkli geçiyor. sonrasında tabi ki dersler ve kendi çalışmalarıma kalıyor. yaz sonuna kadar yüksek lisans tezimin ilk kısmını bitirmeyi planlıyorum ki, daha sonra yeni bir alana geçeceğiz hocamla.. asıl iş belki de orada başlıyor.

bu haftasonu ev arkadaşım memleketindeyken ben de partnerimi ağırladım. mutfakta hiç iddialı değilim ama pişirdiklerimi beğenmesi hoşuma gitti. Eva diye bir film seyrettik uyumadan, sonu hariç baya beğendiğim bir film oldu.

bir süredir aklımda bazı şeyler vardı, kafamdakileri biraz tartıp partnerime ayrılmayı isteyip istemediğini sordum. aslında benim başvuracağım bir program var ve olursa avrupa'ya gideceğim. o bunun bu yaz olacağını düşünmüş, beni ayrılmamaya ikna ettikten iki gün sonra sohbet ederken söyledi bunu, ve belki de kendini o yüzden çekmiş olabilir diyorum son zamanlarda. bir de son hafta şehir dışındaydı ve kalabalık bir ekibi yönettiğinden gayet yoğundu.. ben de her mantıklı insan gibi kafamda bir şeyler kuracağıma direk olarak ne düşündüğünü sormayı tercih ettim. sonuç olarak her şey yolunda gözüküyor.. :)



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar