bu akşam bisiklet turu atayım dedim, cüzdanımı bir kaç eşyamı ve kitabımı sırt çantama atıp çıktım. ev arkadaşı adayımla buluştum sonra ve ne güzel muhabbet ediyorduk. ardından onun şu anki ev arkadaşı yanında iki kişi ile geldi kafeye.. bildiğin muhabbeti öldürdüler. bazı heterolar maç ve nesnelleştirilmiş kadın profili dışında muhabbet edemiyorlar sanırım, ister istemez bunu düşündüm onları görünce..

bir de aklıma gelmişken, sevdiğim insanlar hep uzakta yaşamaya başladı.. o yüzden arada bir ayrılık yaşıyoruz görüştükten sonra.. tabi zor geliyor, insan alışıyor zamanla ama bir de şu durum var :

Yorumlar

BeSexual dedi ki…
karikatür hem sınırlı hetero beyni hem de sevdiklerle uzak yaşama konularının ikisine de cuk oturmuş :)
Ogaybende dedi ki…
seksüelyatarık +1 :D

(böyle bir şey de vardı yahu +1 olayı :))
Unknown dedi ki…
walla veda ederken ne güzel de sıcacık sarıldın öptün beni:)
Haplo dedi ki…
hepsi değil de, dün akşam bildiğin baydılar..
Haplo dedi ki…
ben öyleyim söylemesi ayıp :P
Unknown dedi ki…
kazunun içinde kalmış, bir daha veda edesi var benden söylemesi ;)

ben de hem vedalara hem de hetero muhabbetlere hiç ama hiç gelemiyorum delireceğim allah aşkına birisi dur desin şu heterolara yaaaa
Bi'adam dedi ki…
ahahah karikatüre baya güldüm yahu :D
Haplo dedi ki…
haha sevindim.
Haplo dedi ki…
:) o akşam patlayacaktım zaten bir ara, erken kalktılar iyi ki.. :)

Bu blogdaki popüler yayınlar