"her gezinen kaybolmuş değildir."
"not all those who wonder are lost."         -J.R.R.Tolkien

Ne kadar oldu yazmayalı.. 3 yıl olmuş olabilir. Aklıma blog'a yazmak nereden geldi bilmiyorum bugün. Son yazımı yayınladığımdan beri çok şey değişti. 2 senedir Japonya'da yaşıyorum.

Türkiye'deki 4 senelik ilişkimi anlaşarak bitirdikten sonra hayatıma başka biri girdi tabi. nasıl bir algı ile evlenme teklifine evet dediğimi şu an bilmiyorum. Tabi ki ailesi öğrenir öğrenmez, dedikodular yayılmaya başlayınca hızlıca bir kız bulundu. Yazmaya gerek görmediğim sebeplerden dolayı da kendi çıkış biletimi almıştım bir noktadan sonra.

Artık doktoramın son senesine girmiş bulunmaktayım. Şimdi mezun olmaya odaklanmanın ve iş bulmanın vaktidir. Senelerdir Ay üzerinde çalışmak istedim ve maalesef Türkiye'de böyle bir fırsatım olmamıştı. Japonya'ya geldikten 3 ay sonra böyle bir teklif gelince hemen kabul ettim. Çalıştığım konunun değişmesi bir başlangıçtı sanırım.. Şu an "ülkeler arasında" ikamet etmekteyim. Ne Türkiye'ye dönmek ne de Japonya'da kalmak istiyorum.

Bakalım 2018 ne gibi fırsatlar getirecek... 


Yorumlar

Dr.eamer dedi ki…
İnanmıyorum Haplo! Yazmana mı? Japonyada oluşuna mı? Yaşadıklarına mı hangisine şaşırayım bilemedim ama tek bir şey var bildiğim öz len din:) geçenlerde düşündüm seni acaba kanadada mı neler yapıyor iyi mi..yine de bir yanım güçlü ve başarılı olacağından hep emindi. Her şey gönlünce olsun bazen gezgin olmak iyidir umarım senin de yolculuğun tamamlandığında istediğin yerde istediğin kişiyle ve istediğin hayatta köklerini salarsın.

Bu blogdaki popüler yayınlar