senelerdir Kanada'ya yerleşmek istediğimden bahsederim. Bu hayalim; pardon amacım nelerden kaynaklanıyor dersem.. öncelikle alanımla ilgili en iyi doktora yapılacak ülke olması; ekibinde yer almak istediğim hocanın çalışmalarını yıllardır takip ediyor olmam; Türkiye'de bu alanda neredeyse kendi hocasını zorlayarak tek çalışan kişi olmam; LGBT haklarında medeni yaklaşımları ve günün birinde aile kurabileceğim bir ülke olarak gözükmesini sayabilirim.

Buraya yazmadığım süre boyunca hep başvurular ile uğraştım. Ne olur ne olmaz diye arkadaşımla başvurduğum başka bir ülkeden.. hele ki dünyanın öbür ucunda olan yerden çok iyi bir teklif aldım. hala Toronto'dan cevap beklerken şu aralar kabul aldığım yerin belgelerini tamamlamaya çalışıyorum.

Tekrar ailemin yanına yerleştim ki gitmeden daha çok vakit geçirebileyim. Erkek arkadaşımla 4.yıl dönümümüzde vedalaşacağız gibi duruyor. Tabi ki bu bir daha görüşmeyeceğiz anlamına gelmiyor.. sadece uzak ilişkiye ikimiz de inanmıyoruz. O da filmini tamamladı ve gelecek ay Akbank film festivalinde izleyeceğiz gibi duruyor.. :)

Yorumlar

Dr.eamer dedi ki…
tuttuğunu koparır tanıdığın kim var? deseler direk seni gosteririm heralde,bol şans haplo! (zafer işareti smiley)
Ogaybende dedi ki…
hakkında hayırlısı Haplo; her şey istediğin gibi olur ve gelişir hayatında ;)
Deniz Su Tiffany dedi ki…
Ay en iyisini yapıyorsun. Allah da çabucak bu foseptik çukurundan kurtulmanda bütün engelleri kaldırsın inş.
Hayatın dedi ki…
Yaaaa <3 <3 <3 Çok özendim imrendim kıskandım mutlu oldum acayip bi şey bu :D

Gidince de yaz olur mu ^^

Bu blogdaki popüler yayınlar