merhaba sevgili bloggerlar,

şu sıra gerçekten istediğim şeyleri yapmanın keyfini yaşıyorum, dersler haricinde çok sevdiğim iki hoca ile birlikte çalışıyorum ve çalıştığımız proje doğrultusunda ikisi ile çalışmalarımızı birleştirdim.

aldığım bir derste dönem sonu vereceğimiz 3 kişilik projede dersi bırakmayan tek kişi olarak tümden yalnız kaldım.. sinir olduğum konu bunu dönem sonuna geldiğimizde söylemeleri.. ve arkadaşın kendi konusunda ısrar etmesi dolayısı ile hiç anlamadığım bir konuda 4 hafta içinde 3 kişilik projeyi bitirmem gerekiyor.. blogger buluşmasına gelemezsem tüm iş yüküm arasında başıma bir de bunun gelmiş olması olacak... ama gelebilmek için elimden geleni yapacağım.

spor konusunda da partnerimle aramızda tatlı bir rekabet var.. her türlü kazanmış oluyoruz tabi. :) son sefer seviştiğimizde kasları daha bir şiştiği için farklı bir kişi ile sevişiyormuşum gibi gelmedi değil.. :) yoğunluktan spora da devam edemedim bu ara.. yeni programımı da kendisi yapacak bu hafta. gym programını sevgilisi yapan biri olarak şanlı mı hissetmeliyim ne? ;)

heh bir de telefona growlr yükledim, kanada'dan insanlarla konuşuyorum ara ara :) eğlenceli oluyor.. belki gitmeden bir iki arkadaş edinirim.

bir de Stonewall ile ilgili olan belgeselleri izledim.. ve filmi de bir harikaydı.. izlemenizi tavsiye ederim mutlaka! Onur haftasında neyi andığımızı anlamanız açısından.. ancak ingilizce bilmeyen arkadaşlar için müsait olduğum bir zaman altyazısını çevirmek istiyorum. tabi nasıl altyazı hazırlandığını öğrenmem gerek.. ama mutlaka yapacağım.

bir de en son şöyle bir şey karaladım..

Yorumlar

boleyn boy dedi ki…
Her şey yolunda desene :)

Ne blogger buluşması mı? Benim niye haberim yok ki? :S
Deniz Su Tiffany dedi ki…
Yaaa, seni yarıyolda bırakanlara inat, öyle bir proje yaparsın ki, herkes gölgende kaybolur inş :)

Partnerinle sana da maşallahlar olsun :)
Unknown dedi ki…
Ahhh boleyn sana söyledim yaaa nasıl unutursun!! :D
Hayatın dedi ki…
Önümüzdeki perşembeden (vizelerim bitiyor) itibaren yardım edebileceğim bir şey olursa ederim seve seve :) Tabi pek bir şey bilmesem de ne bileyim en azından sunumlarının ya da proje dosyanın yazım kontrolünü bile yapabilirim :D Elimden ne gelirse artık :)

MATLAB'ta senin kadar iyi değilim tabiki :D
Haplo dedi ki…
yorumlar için teşekkürler arkadaşlar :))
@Boleyn boyen ben de twitter üzerinden öğrendim :)

@Miss Tiffany teşekkür ederim çok. :)

@irlanda cucesi
tekrar hatırlatmayı ihmal etme o halde haftasonuna doğru :)

@barnabas anjelique
bol şanslar dilerim sınavlarında. Matlab konusunda pek yardıma ihtiyacım yok, teşekkür ederim. :) yarın yeni bir teklif yapacağım hocaya..
boleyn boy dedi ki…
O nasıl davet etmekti öyle? Laf arasında lafı soktun gibi bişi oldu. Mrs İrlandacım

Anladım Haplo :/ Benim twitterım yok
Unknown dedi ki…
Canım ne ara Mrs oldum onu da anlamadim yaa ahahah :D ben sana demistim ama önceden unutan sensin kuzum :p laf sokma yok yani ehehhehe ;)
Haplo dedi ki…
açıkçası şu an ben de bilmiyorum olacak mı olmayacak mı :) ya da ne zaman olacak :)
Unknown dedi ki…
Yaaaa olsun ama yaaa :( ben çok hevesliyim bu konuda :(

Bu blogdaki popüler yayınlar