bugün küçük bir İstanbul turu yaptım kendimce. önce Kadıköy'e gidip kendime bir türk kahvesi ısmarladım.. hava gayet güzel olduğundan baya dolaştım, yürüdüm. hatta ara sokaklarda dolanırken bir köşeyi döndüm, insanlar sokağın ortasında cuma namazı kılıyormuş. hangi yöne sapsam bir an şaşırdım, panikledim.. daha sonra deniz yolu ile Kabataş'a geçtim. ohh deniz havasına doydum. Dolmabahçe'yi de özlemişim, martıları da öyle.. hava akımını yakalayıp süzülmelerine hayranım, Jonathan Livingstone'un da bu hayranlıkta etkisi azımsanamayacak ölçüde.. daha sonra Taksim'e çıktım, St.Antuan kilisesinde dinlenmeyi çok severim, içeride kendime ait hiçbir şey olmadığından dışa yabancılaşıp içe dönmeyi gayet seviyorum.. belki de şehrin kalbinin attığı bir yerde kısa ama güzel bir deneyim yaşadığımdan..

pazartesi günü tez savunmamı da hallettim, içimin rahat olduğu bir proje yaptığıma inanıyorum.. öğreneceklerimin varlığı beni mutlu ediyor.. okula verdiğimiz kopyaları hocalara imzalatırken, danışman hocamın ona verdiğim kopyasını da bana imzalatması çok hoşuma gitti.. sunum sonunda da tebrikler artık bir mühendissin, demelerinin hoşuma gittiği gibi.. 

"ne önemi var mutlaka yitip gitmenin; bütün bunların kendisi olmadan da sürmesinin; nefret mi ediyordu, yoksa ölümün kesin sonucu avutuyor muydu? Yine de nasılsa, Londra sokaklarında, günlük hayatın akışında, şurada burada yaşıyordu işte, Peter da yaşıyordu, birbirlerinde; kendisi, emindi bundan, doğduğu yerdeki ağaçların bir parçasıydı, oradaki çirkin, eski, dökülen evin bile, hiç karşılaşmadığı insanların bile bir parçası, sevdiklerinin arasına bir sis gibi dağılırdı, onlar da tıpkı sisi kaldıran ağarlar gibi (kaç kere görmüştü), dallarında kaldırmışlar, yükseltmişlerdi onu; bak ta nerelere uzanıyordu hayatı, kendisi." diye kaleme almış Virginia Woolf'un 131.doğum günü bugün...

Yorumlar

ah bi deli olsam dedi ki…
hayırlı uğurlu olsun vatana millete sana :)
BeSexual dedi ki…
İstanbul'da en çok sevdiğim, bin kere geçsem de hiç bıkmayacağım rotadır benim de bahsettiğin gezi. bir de karaköye geçip oradan yürüyerek istiklale çıkma var tabi ;)

hayırlı olsun okulunun bitişi. darısı bana diyorum :P
Ogaybende dedi ki…
hayırlı olsun efenim :)

Hayatın dedi ki…
"Mühendis Beeey!!" diye ortamın içine edebilir miyim? Evet galiba bu iğrenç espriyle ettim bile :D
Tebrikleeeeer :) Çok mutlu oldum :)
Haplo dedi ki…
teşekkür ederim herkese :)

@beSexual darısı senin de başına o halde, güzel rotadır. çok severim. arada bir yapmadan olmaz :)

Bu blogdaki popüler yayınlar