Sevgili Santa Claus,

2 yıl önce senden bir Lady Gaga bebeği getirmeni istedim, ve sen bana beyzbol topu getirdin. Geçen sene ise senden yine Lady Gaga bebeği istedim, ve sen bana bir beyzbol sopası getirdin.

Bu yıl, tekrar senden Lady Gaga bebeği istiyorum. Eğer bu yıl da ağacın altında beyzbol ile alakalı herhangi bir halt görürsem, senin gibi bir kendini bilmez ren geyiği ...cinin peşine düşüp bacaklarını kırmaktan başka bir çarem kalmıyor. Kapiş? Evine beni getirttirme.

Mutlu noeller!
Sevgiyle,
Tommy

facebook'ta görüp baya güldüğüm bir mektubu paylaşmak istedim. gerçek olmadığını düşünüyorum ama yine de gayet komikti. :)

Yorumlar

umayin dedi ki…
kapiş kısmı iyi olmuş bencede bi beyzbolcu fena olmazdı onca hediyeden sonra :D
BeSexual dedi ki…
mektubun son kısmı gerçek olmadığını hissettirse de fikir gerçek bir olayı görüp insanların aklına gelmiş gbi; Nedense mektubu okuyunca aklıma direk erkek çocuklarına gaga bebeği almaktansa beyzbol sopası almayı daha mantıklı gören aile figürü geldi! "heteroseksist normlar!"
Unknown dedi ki…
heheh haklı gibi :D bir lady gaga bebeği sonuçta :D
pistisvejanus dedi ki…
yazık kıyamam bebeğime ya
hahahahahha en son lady gaga ile RÜYAMDA şampiyn kokereçisine gittiğimden beri benimle konuşmuyor:):):)

Bu blogdaki popüler yayınlar