evimizin yeni sakini :) Lorentz ve Maxwell adlı iki hamsterımızdan sonra şimdi de bir kedimiz var.. bana kalsa adı robot yasaları ile ünlü Asimov olabilir. :)
yaaa ama haplo ben tekir hastasıyım yapılır mı bana bu?! hala izin verilmiyor kedi almama ama herkesin kedisi var:( benim de olursa bi gün adını Dinah koyucam
Yorumlar
Ama ben kedi çok severim.
çok tatlıymış bu minik şey<3
mıncırıp ısırasım geliyor :))